Namirnica koja čuva imunitet, srce i kosti: Evo zašto bi trebalo da u svoju ishranu uvedete morsku travu

Foto: Profimedia

Odličan je izvor joda, koji je ključan za zdravlje štitne žleze, kao i vitamina C i gvožđa koji pomažu boljem funkcionisanju imunog sistema...

Morska trava je upravo sledeća namirnica koju bi trebalo da uvrstimo u ishranu, jer se radi o jednoj od namirnica s najvećom količinom nutrijenata. Ako se pitate o čemu se zapravo radi, i kako uopšte da konzumirate morsku travu, odgovore na to pitanja pročitajte u nastavku. 

Morska trava je sveobuhvatni izraz kojim se opisuju sve biljke i alge koje rastu u moru i okeanu. Bogata je vitaminima i mineralima, dok istovremeno sadrži jako malo kalorija. Na primer, 100 g sirove morske trave sadrži samo 26 kalorija.

Iako je tanka i sadrži jako malo kalorija, u sebi sadrži vrlo velike količine nutrijenata. Za početak, odličan je izvor joda, koji je ključan za zdravlje štitne žlezde. Morska trava je odličan izvor vitamina C koji pomaže dobrom funkcionisanju imunog sistema, kao i gvožđa koje pomaže u prenosu kiseonika i energije kroz telo.

Uz to, bogat je izvor vitamina A, aminokiselina, brojnih vitamina iz B grupe, kao i kalijuma i magnezijuma koji su dobri za vaše kosti i srce.

Morska trava je čest sastojak u jelima azijske kuhinje. Možete je pronaći u sušiju, a u japanskim restoranima čak možete da naručite salatu od morske trave. 

Na sledećoj strani pročitajte ko ne sme da konzumira morsku travu:

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...