Mladi par Anja i Strahinja zajedno čineWhatifnesstandem kome je, što bi oni rekli, pod tušem sinula ideja o pokretanju biznisa na jedan dan. Takve ideje obično nam se vrzmaju po glavi neko vreme i onda kao po pravilu završavaju na zgarištu ideja, nerealizovane i otpisane pod izgovorom: „Ma jok, nije ovo realno, treba imati velike pare“.

Pre nekoliko godina, ovaj momak iz Valjeva i Beograđanka napustili su posao “od devet do pet” i sa svega 500 evra u džepu i kartom u jednom pravcu otišli za Kambodžu gde su krenuli da ostvaruju svoje snove. Tamo su prodavali krem bananice, da bi zatim celu Evropu obišli kombijem, a sada su se odlučili da u svojoj zemlji krenu u novi “pohod”.

Njihov biznis rođen je sa idejom da drugim ljudima posluži kao pokretač i pokaže da gotovo svako od nas može u Srbiji da uspe uz minimalna ulaganja. Važno je samo imati motivaciju, veru i jasnu viziju, ali i još jedan koristan alat.

Naime, Ana i Strahinja su ovajeksperiment nazvan „Picerija“pokrenuli sa željom da dokažu kako nije obavezno posedovati veliki početni kapital za startovanje jednog unosnog biznisa kakav je danas brzahrana. Za početak njihovog projekta trebala im je, naravno,profi peć za pizzu, pa su se raspitali i saznali da im je za nju potrebno otprilike 1.200 evra, čime bi duplo premašili svoj ograničeni budžet od 600 evra.

Tada su se, kako pričaju, bacili na bunarenje po internetu i nabasali na idealno rešenje!Na oglasniku sasomange.rs našli su veoma kul alternativu skupe peći i to za samo 220 evra, a koja je bila sasvim dovoljna za početak njihove pizza imperije.

Odlučili su se samo za dostavu, lokal im nije bio potreban, pa su na istom sajtu pronašlimotorkojim će razvoziti porudžbine. Želeli su solidno i sigurno vozilo -Tomosautomatic, očuvan i mehanički u odličnom stanju. Uspeli su da spuste cenu na 300 evra, a listajući ponude na sajtu otkrili su čitav rudnik polovnih vozila po izuzetno povoljnim cenama. Najbolje od svega je što vozila nisu oglašena po fiksnim cenama, već postoji mogućnost dogovora i uklapanja u vaš budžet.

Nakon rešenog pitanja prevoza, na istom oglasniku našli su i ostale sitnice koje su im bile neophodne:Termo torbe za dostavu pizzekoje će okačiti na gepek od motora, a da bi se dodatno uživeli u ulogu nabavili su ipravu lopatu,sekač, kutije ineizostavne klompe za pizza majstora. Na kraju su našli iVrag – đavolski ljuti sos koji ih je oduvao svojom reklamom: Ljuti sos koji ne boli, ali koji izuva koliko je dobar.

Kada je oprema poručena i isporučena, Ana i Strahinja su sračunali da je iz njihovog budžeta potrošeno 590 evra! Priča je bila spremna da krene, a počela je iz njihovog dvorišta, baš kao kompanija Stiva Džobsa i ostalih start-up magova.

Za ovaj biznis bilo im je potrebno svega nekoliko dana, a picerija je u čast njihovog omiljenog oglasnika koji im je obezbedio da pokupuju sve za manje od 600 evra krštena u „Sasomangiare“.

Zato šta čekate? Bacite se na razmišljanje ili izbunarite ponovo stare ideje, oživite ih i dajte im šansu. Dajte šansu sebi za bolje sutra, okrenite novu stranicu, ostvarite svoje snove i shvatite da ništa nije nedostižno. Dovoljna je samo gvozdena volja i dobar sajt za kupovinu po povoljnim cenama.

Sasomangeje oglasnik za sve što tražiš u Srbiji - bilo da tražite stvari za uređenje doma, bilo da ste u potrazi sa novim autom ili planirate kupovinu nove nekretnine: u preko 90 kategorija i potkategorija, naći ćete sve što vam treba, a postavljanje oglasa je potpuno besplatno. Sve oglase možete pogledatiOVDE.