Spotify je zaključio partnerstva sa ograničenim brojem brendova u regionu, a jedan od partnera je i Telekom Srbija. Tim povodom, Vladimir Lučić, koordinator za internet i multimediju Telekom Srbija grupe, izjavio je: „Kao vodeća telekomunikaciona kompanija u regionu, iskreno smo uzbuđeni činjenicom da smo postali partneri kompanije Spotify prilikom lansiranja njihove usluge na Balkanu! Spotify je najveći i najbrže rastući muzički servis te vrste i srećni smo što je od sada dostupan i na Balkanu, te se radujemo ovom partnerstvu!“
Ističući zadovoljstvo dolaskom Spotify na regionalno tržište, Marco Bertozzi, potpredsednik, šef Spotify Sektora za EMEA i Multi-Market prodaju oglasnog prostora, dodao je: „Naša posvećenost istraživanju i personalizaciji pomogla nam je da uspostavimo odnos sa milionima ljudi širom sveta i da zauzvrat stvorimo veze između brendova i naših korisnika. Uzbuđeni smo što možemo da otvorimo vrata za brendove i oglašivače u Srbiji, da iskoristimo naše striming podatke i inovativne formate reklama kako bismo se povezali sa slušaocima.”
Spotify je zauvek transformisao način slušanja muzike kada je lansiran u Švedskoj 2008. godine. Danas je najpopularniji globalni audio striming servis sa pretplatom od preko 286 miliona korisnika, uključujući 130 miliona pretplatnika na 92 tržišta.
5 CHANEL PARFEMA KOJE SVAKA ŽENA TREBA DA POSEDUJE U ŽIVOTU: Ovi mirisi su zasluženo vanvremenski klasici
7 DANA JELOVNIKA MOĆNE DIJETE 1200 KALORIJA: Izgubite kilograme uz raznovrstan meni koji preporučuju i nutricionisti
BRAD PITT & PENELOPE CRUZ ZVEZDE SU NOVOG CHANEL FILMA: Pogledajte ljubavnu scenu koja je oduševila sve
5 VIRALNIH KOMADA KOJI PRIPADAJU "GRANDMA STILU": Retro estetiku pronašli smo u ormarima naših mama i baka
BILI SMO NA KIMHĒKIM REVIJI NA NEDELJI MODE U PARIZU: Zavirite u behind the scenes momente i prvi red korejskog brenda