Spotify je zaključio partnerstva sa ograničenim brojem brendova u regionu, a jedan od partnera je i Telekom Srbija. Tim povodom, Vladimir Lučić, koordinator za internet i multimediju Telekom Srbija grupe, izjavio je: „Kao vodeća telekomunikaciona kompanija u regionu, iskreno smo uzbuđeni činjenicom da smo postali partneri kompanije Spotify prilikom lansiranja njihove usluge na Balkanu! Spotify je najveći i najbrže rastući muzički servis te vrste i srećni smo što je od sada dostupan i na Balkanu, te se radujemo ovom partnerstvu!“

Ističući zadovoljstvo dolaskom Spotify na regionalno tržište, Marco Bertozzi, potpredsednik, šef Spotify Sektora za EMEA i Multi-Market prodaju oglasnog prostora, dodao je: „Naša posvećenost istraživanju i personalizaciji pomogla nam je da uspostavimo odnos sa milionima ljudi širom sveta i da zauzvrat stvorimo veze između brendova i naših korisnika. Uzbuđeni smo što možemo da otvorimo vrata za brendove i oglašivače u Srbiji, da iskoristimo naše striming podatke i inovativne formate reklama kako bismo se povezali sa slušaocima.” 

Spotify je zauvek transformisao način slušanja muzike kada je lansiran u Švedskoj 2008. godine. Danas je najpopularniji globalni audio striming servis sa pretplatom od preko 286 miliona korisnika, uključujući 130 miliona pretplatnika na 92 tržišta.