Čuvena kreatorka Vivienne Westwood dozvolila je da tokom nove kampanje Engleskog nacionalnog baleta (ENB) igrači nose njene dizajne i tako pomogla rebrendiranju ove institucije.

"Saradnja sa nekim ko ima tako veliki ugled kao Vivienne Westwood za nas je ostvarenje sna. Njeni dizajni predstavili su kreativnost i ambicioznost naših igrača, a za uzvrat igrači su odeći dodali dramatičnost i pokret", rekla je Tamara Rojo, umetnički direktor Engleskog nacionalnog baleta.

Rebrendiranje podrazumeva novi logo, novi produkcijski imidž i novi sajt u skladu sa vizijom Engleskog nacionalnog baleta da ovu istorijsku umetničku formu prikažu kao savremenu, relevantnu i pristupačnu. I sama kampanja predstavlja spoj modernosti i tradicije.

Vivienne Westwood samo je jedna od pažljivo odabranih umetnika sa kojima će ENB sarađivati tokom formiranja novog brenda kako bi se na nekonvencionalan način prikazale klasične umetničke forme. 

Kampanju je pomogla i kreativna agencija The Beautiful Meme.

"Ovo je znatno drugačije od backstage fotografija igračica u baletskim suknjama, nova kampanja prikazuje intezivnost i kreativnost plesača", rekao je kreativni direktor agencije The Beautiful Meme Tom Sharp.

Pogledajte video:

Vivienne Westwood pomogla je Engleskom nacionalnom baletu (English National Ballet) u rebrendiranju.