Good Game startuje u septembru u Beogradu

Foto: Press

Good Game je manifestacija koja spaja druženje, kompanijski brending, tim bilding i društvenu odgovornost kroz turnir zaposlenih u jednoj od najpopularniji svetskih Esports igara – Counter Strike: Global Offensive.

Vođen idejom da je tržište Esports sve popularnije, Nikola Stolnik je došao na ideju da organizuje jedan moderan sajam, odnosno manifestaciju koja će kroz takmičenje u Esportovima povezati kompanije na nesvakidašnji način.

Nikola je Good Game od 2016. godine organizovao pre svega u Zagrebu, ali kasnije i u Pragu. Sada je to regionalni događaj koji ima ozbiljnu društveno odgovornu ulogu, pomažući mlade preduzetnike.

Od ovog septembra, Good Game se dešava i u Beogradu.

Beogradski Good Game če se odigrati 20 i 21. septembra 2019. u Domu omladine Beograda i ugostiće 16 kompanija sa svojim timovima tokom dvodnevnog događaja, čiji pokrovitelj je kompanija Samsung.

Posebno važan deo Good Game-a je društvena odgovornost i  humanitarni deo ovog takmičenja, koji se odnosi  na takmičanje mladih preduzetnika - Good Game Liftoff, odnosno, prikupljanje sredstava koja odlaze najboljim regionalnim mladim preduzetnicima. Dakle, sve kompanije koje se prijave za učešće na Good Game Beograd, deo kotizacije daju za ovo posebno tekmičenje između mladih perduzetnika do 30 godina starosti, koji će svoje projekte prijaviti preko Good Game sajta. Bira se 10 najboljih, koji početkom decembra odlaze u Zagreb na Good Game Liftoff, zajedno sa ostalim prijavljenim iz regiona. Pobednik dobija novčanu nagradu za otvaranje svoje startap kompanije.

Good Game Beogradu obećava dobru zabavu, originalnu scenografiju za takmičarski deo, ali i izuzetno atraktivne  aktivacione zone, na kojima će se predstaviti brojni noviteti na polju gejminga, kao i najnoviji tehnološki trendovi.

Publiku Good Game-a čine pre svega zaposleni u kompanijama koje se takmiče, kolege koje će najvijati za svoje timove, ali i studenti, kojima će ovo biti jedinstvena prilika da se u jednoj opuštenoj atmosferi upoznaju sa predstavnicima uspešnih kompanija u zemlji i uspostave kontakt, a svakako i da navijaju za omiljene timove.

Ulaz je slobodan, tako da će svi zainteresovani moći da prisustvuju ovom dvodnevnom takmičenju i navijaju za svoje favorite.


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...