Ulaganje u mlade je ulaganje u budućnost

Foto: Promo

Coca-Cola sistem u Srbiji posluje već 51 godinu, a poslovne uspehe su oduvek postizali zahvaljujući snazi zaposlenih čija su znanja, iskustva i posvećenost ključni za rast i uspeh.

Kao kompanija koja danas ima preko 1.000 zaposlenih  i kao  najpoželjniji poslodavac među mladima, znaju da su mladi budući lideri poslovanja, ali i društva i zajednice. Nedavno je objavljena lista 10 najvećih donatora u Srbiji, među kojima se našao i Coca-Cola sistem. Dobar rezultat ostvaren je zahvaljujući dugoročnom ulaganju u zajednicu i inicijative koje imaju za cilj unapređenje kvaliteta životne zajednice.

Kompanija svojim zaposlenima nudi bezbedno, fer i inspirativno radno okruženje u kome imaju mogućnost da ostvare svoj pun potencijal. Na ovaj način, Coca-Cola sistem nastoji da dodatno motiviše mlade da ostanu u Srbiji i kreiraju sebi prilike za profesionalni razvoj i izgradnju uspešnih karijera.

Kompanije Coca-Cola HBC Srbija nedavno je napravila strateški zaokret i odlučila da najveći doprinos u zajednici ostvaruje putem podrške profesionalnom razvoju mladih. Pokretanjem platforme Coca-Cola mladima, kompanije je osnažila postojeće programe edukacije, prakse i zapošljavanja: Coca-Cola podrška mladima, Coke Summership, RISE management trainee program i Budućnostza#5. Istovremeno, nastavljen je razvoj saradnje sa fakultetima u Srbiji, o čemu svedoči nastavak strateškog partnerstva sa FON-om.

Fakultet organizacionih nauka i kompanija Coca-Cola HBC Srbija obeležili su 10 godina uspešne saradnje i potpisali novi ugovor o nastavku strateškog partnerstva. Tokom prethodnih 10 godina više od 4.500 studenata je učestvovalo u različitim programima obuke, treninga i razmena, a više od 150 menadžera kompanije je delilo svoja znanja i ekspertizu. U оkviru prоslave jubileja оrganizovan je niz dоgađaja pod sloganom “10 godina saradnje za budućnost”, a studenti su imali priliku da posete kompaniju u Beogradu, upoznaju sa proizvodnjom i poslovanjem više od 10 puta i učestvuju u osam takmičenja u pripremi studija slučaja.

Nastavak sjajne saradnje sa Fakultetom organizacionih nauka za Coca-Cola HBC znači dragocenu razmenu znanja, dobijanje nove energije mladih koja je ključna za napredovanje kompanije, te i zajednice. Pre 10 godina je kompanija bila među prvima koja je uočila značaj saradnje sa studentima i danas se može reći da je stvoreno pobedničko partnerstvo - studenti dobijaju priliku da uče od stručnjaka internacionalnog iskustva, a kompanija ima šansu da proširi broj zaposlenih mladim ljudima koji su budući lideri promena.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...