Vreme praznika period je u godini kada bi naglasak trebali staviti (ako već nismo) na porodicu, ljubav i međusobno razumevanje. 

Upravo to je i tema nove reklame, tačnije kratkog promotivnom filma za Kodak.

Svojim dirljivim trominutnim videom pod imenom "Understanding" (Razumevanje), režiser Terry Raymond,  posetio nas je na to da naše pametne telefone odložimo na trenutak i vratimo se malo u prošlost.

Da neke lepe i važne porodične momente ovekovečimo fotoaparatima kao nekada, te naravno, fotografije potom i razvijemo. 

Tu je i jedna vrlo osetljiva tema - odnos i razumevanje oca i sina, te kako se on uspeo održati uprkos razotkrivanju nekih duboko čuvanih tajni.

Naravno, recept je bezuslovna ljubav koja je potom zabeležena i fotografijom, koju će svi pamtiti, a koja je ujedno za neke i oslobađajućeg karaktera. 

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/ellesrbija/