Sada već slavna retrospektiva kostima, preminulog i nikada prežaljenog britanskog dizajnera Alexandera McQueena pod nazivom Savage beauty je uspela da obori sve rekorde posećenosti u muzeju Victoria & Albert Museum, s posetom od 480 000 prodatih karata!

Naime, toliko ljudi je posetilo ovu sjajnu izložbu tokom 21 nedelje koliko je postavka bila izložena u pomenutom muzeju. Interesovanje je bilo toliko veliko da je muzej koji se nalazi u South Kensingtonu dva vikenda za redom produžilo vreme posete duboko u noć i teška srca zatvorilo izložbu 2. avgusta!

“Očekivali smo da izložba bude uspešnija od one koja je bila posvećena Davidu Bowieju (2013. godine, Davis Bowie Is exhibition je posetilo 311 956 hiljada posetilaca) ali brojka od 480 000 je krajnje neočekivana! Pa to je skoro 100 000 preko," izjavio je Tim Reeve, direktor V&A muzeja.

Ovom brojkom oboreni su rekordi dosada najbolje posećenih izložbi londonskog muzeja, Art Deco (359 499)  i Wedding Dresses (316 090). Reeve je takođe otkrio da je sam muzej potrošio 3 miliona na samu postavku i organizaciju. 

“Priznajem da smo se u početku plašili jer smo pomislili 'šta ako potrošimo 3 miliona na izložbu koja će trajati 21 nedelju a nju niko ne poseti?' međutim, reakcije su bile fantastične! Nakon četvrte, pete nedelje znali smo da će izložba biti uspešna!" 

A za uspeh je bila zaslužna sva ta "galama" koja se digla oko izložbe, kao i jaka medijska promocija.  

Dva meseca pre otvaranja same izložbe, u martu, već tad je bio oboren rekord unapred kupljenih karata ( 50 000)! 

Inače, sama izložba je bila organizovana u čast londonskog dizajnera Alexandera McQueena koji je preminuo pre 5 godina u 40-oj godini. Izložba je debitovala u njujorškom Metropolitan Museum of Art, pri njegovom odeljenju Costume Institute, u maju 2011. godine. Savage beauty spada i u najposećenije izložbe njujorškog muzeja sa brojom od 661 509 posetilaca.

Doduše, ovu izložbu pretenduje da nadmaši poslednja postavka Metropolitana, "China: Trough the looking glass".