Instagram: 3 najčešće greske i kako ih izbeći

foto:Shutterstock

Instagram se toliko razvio od momenta kada se sve radilo samo o lepim slikama.

Danas ga brendovi i firme mogu koristiti kao moćan alat za marketinški uspeh. 

No, s toliko ažuriranja, novih stavki, pravila i propisa, lako je prevideti neke fine detalje platforme i propustiti prilike. Ili još gore, mogli biste napraviti ključnu grešku u svom pristupu, ograničavajući vaš uspeh.

Jednako tako, na internetu ćete naići na brojne preporuke i savete koje se na kraju ispostave pogrešnima. Zato je važno uvek pomno pratiti sopstveni rad i rezultate, ali i kako to radi konkurencija. 

Pravila se menjaju pa je važno pratiti promene i nadogradnje koje čine neku društvenu platformu delotvornom i korisnom za razvoj posla.

(#WomenWhoWork: 5 proverenih načina da uspešno pregovarate na poslu i dobijete uslove koje želite)

Instagram je ogromno područje koje nudi mogućnost za razvoj i napredak, vidljivost i konkurentnost, no i vrlo lako možete pribeći greškama i naneti štetu brendu. 

Kako biste doskočili greškama i zabludama, izdvojili smo 3 najčešće greške na Instagramu kako ih (više) ne biste činili.

Otuđenost od publike

Prilikom pokretanja Instagram profila za vaš brend ili firmu, lako se možete utopiti u matrici i pravilima. Jedna od većih i učestalijih Instagram grešaka je zaboravljanje korišćenja mreže na način na koji to čini vaša publika. Ključno je da poznajete svoju publiku, da "dišete" poput nje i s njom, da odgovoarate na poruke, komentare i storyje. Postavljajte sadržaj koji je blizak vašoj publici i koji joj je vizualno atraktivan, koji odgovara njihovim preferencijama i interesima. Važna je komunikacija u oba smera kako biste se približili publici i s njom zaživeli.

Ne zaboravite koristiti stranicu Istraživanje za pretraživanje hashtagova i tagova lokacije kako biste pronašli račune u svojoj niši ili koji odgovaraju vašoj ciljanoj publici. Budite tu, aktivni i aktuelni, dostupni i zabavni. Sve je to deo slike koja je važna za uspeh na Instagramu. Učestvovanje s publikom kao osobom koristiće samo vašem brendu i pomoći vam da izgradite angažovanu zajednicu.

Kupovanje Followera

Kupovanje lajkova i followera je loša ideja uopšteno, ali jako loša na Instagramu. To je destruktivna praksa koja može uništiti vašu poslovnu reputaciju brže nego što vam je trebalo da kupite one koji vas "vole" i prate. U svetu društvenih medija istina izlazi vrlo brzo i vrlo lako na videlo i vaša klijentela neće biti srećna zbog toga. Još jedna stvar koja će vas odvući u neuspeh  jeste da je to potpuno gubljenje vremena i novca.

Uzmite vremena da privučete svoje followere i da organski ostvarite svoj cilj. Njegujte te odnose jer će oni deliti vašu stranicu s drugima. Vaš će se ROI eksponencijalno povećati i dugoročno će vam biti bolje.

Da biste stekli svoje followere, možete održavati takmičenja u kojima dele fotografije s vašim proizvodom ili stvoriti smešni videozapis koji se odnosi na vašu firmu kako bi ga i drugi poželeli videti. Naravno, trebali biste što je više moguće promovisati svoj Instagram profil na svojoj web stranici, drugim društvenim mrežama i na svojim offline marketinškim materijalima.

Ne objavljujete ili objavljujete previše

Zašto otvarati profil ako ga nećete redovito ažurirati? Kada ignorišete profil, ljudi pretpostavljaju da vaše poslovanje nije ozbiljno, a i da niste vešti kada je digitalni marketing u pitanju.

Ne mogu videti rast vašeg poslovanja ili novosti koje imate u ponudi.

Još jedan od razloga zašto biste se trebalo aktivirati jeste što će vas u protivnom zaboraviti. Uzmite vremena za objavljivanje svakih par dana ili čak jednom dnevno. To vas drži u prvim redovima na feedu i publika će verovatno učestvovati s vama.

Takođe, želite izbeći biti firma koja postavlja previše, pod svaku cenu i ne razmišlja kakav content postavlja već je samo važno da  bilo što objavljuje. Možete se izvući s jednim ili dva dnevna posta, ali iznad toga postaćete dosadni i nepoželjni. Sledeći korak koji možete očekivati je unfollow.

Ključna stvar koju treba zapamtiti jest da se radi o angažovanju i komunikaciji s vašim ciljanim tržištem, a ne o poplavi sadržaja. Usredite se na odgovore, na pitanja i komentare, na svoje postove i objavljivanje kvalitetnog sadržaja. 

Kvalitet u odnosu na količinu je uvek pravilo kojeg se vredi pridržavati. To će vam zasigurno obezbediti toliko željno očekivane lajkove.

Preuzeto sa portala: Journal.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...