Devet profesionalaca savetuje kako da uspete unutar kreativne industrije

Verujte instinktu

Susanne Tide-Frater, brend i strateški direktor Farfetch

"Klijent će uvek imati svoju viziju posla, ali na kraju dana instinkt je taj koji nas usmerava i otvara nam ideje. Zato verujte intuiciji i budite hrabri da stvarate nešto novo."

Slušajte nadređene, ali i nove klince koji dolaze

Jodie Chan, direktor marketinga i komunikacija Altuzarra

"Morate naučiti da slušate druge i da uvažavate tuđa mišljenja, bez obzira da li se slažete s tim. Radi se o otvorenosti za saradnju, bilo da je u pitanju stažista ili vaš šef. Veoma je dragoceno kada neko sa vama deli ideju, tako da je važno da slušate."

Demonstirajte kreativnost

Christine Nagel, Hermes

"Tehnički sposobnost dolazi vremenom, ali kreativnost ili posedujete ili ne. Nemojte da se plašite, usudite se... U redu je pogrešiti, i ja uvek preferiram da pogrešim odvažno, nego da budem u pravu bež odvažnosti."

Budite spremni da rešite problem

Olu Michael Odukoya, umetnički direktor i izdavač

"Kreativnost se uglavnom odnosi na rešavanje problema. Vaš rad je zapravo deo jednog dugog niza razgovora, ideja - tražite način da rešite probleme koje vam predstavljaju, a zatim kreirate sopstvene nove predloge kako da se neki problem reši."

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/

‹ Prethodna 2 / 2 

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...