Devet profesionalaca savetuje kako da uspete unutar kreativne industrije

foto: Imaxtree

Globalno zapošljavanje u kreativnim sektorima je u procvatu.

U Evropskoj uniji, kulturne i kreativne industrije zapošljavaju više od 12 miliona ljudi, navodi Evropska komisija, dok gradonačelnik londonske kancelarije izveštava da kreativni sektor glavnog grada čini jedan od šest radnih mesta. 

Nacionalna zadužbina za umetnost takođe procenjuje da se u art svetu zaposlilo 4,9 miliona radnika u SAD u 2018. godini.

(Od urednice do modne ikone: Ko je žena sa kojom kreće nova era Chanela?)

Međutim, postati deo kreativne radne snage je ogroman izazov, u kojoj god zemlji da živite.

Sažimamo savete kreativnih profesionalaca širom modne industrije o tome kako da se istaknete na početku karijere.

Pitajte za šansu

Drew Elliot, vlasnik Paper Magazina

"Ako želite da dođete do nekoga, morate vi prvi da napravite korak i kontaktirate tog nekog i pitate. Važno je imati samopouzdanja, jer ne znate da li će taj da se oglasi i javi vam se, ali na kraju krajeva - svi vrebaju svoju priliku, i vi ne smete da čekate, već morate da je stvorite. Svi me pitaju kako da počnu, a ja im kažem: samo počnite!"

Neprestano usavršavajte svoje veštine

Fabien Baron, umetnički direktor i osnivač Baron&Baron

"Tokom moje karijere, ostao sam dosledan svojim stavovima i pogledima na svet, ali ono što sam menjao je broj veština i znanja. Naučio sam fotografiju, kopirajting - mnogo drugih stvari koje su mi omogućile da zadržim poziciju u različitim medijima. Što više učite, više ste potkovani znanjem i spremniji za izazove i rešavanje problema."

Zaboravite na glamur

Brigitta Toyoda, glavni stilista Streetersa

"Ovo je industrija koja ima jak vizualni identitet i dinamiku, ali i sfera posla koju mnogi percepiraju kao glamuroznu. Postoji toliko ljudi koji žele da rade unutar nje samo zbog toga - ali zaboravite na glamur, kreativne agencije su zahtevna poslovna okruženja, ima tu dosta teškog rada. Morate biti spremni da radite ceo dan, svaki dan. Ovaj posao nije u tome da budemo fantastični - ne mogu to dovoljno naglasiti. Radi se o odgovornosti da učinimo najbolje za druge."

Obratite pažnju na detalje

Alan Prada, zamenik urednika Vogue Italia i L'Uomo Vogue

"Dobro je biti super kreativan, važno je imati velike ideje i biti sposoban za kreiranjem kontraverzi kada je to prikladno - ali to je takođe i metod: kako pristupate poslu. Na primer, kada pišete mail, sa pravilnim pravopisom - to se vrednuje. Formalni deo je takođe bitan jer tu se vidi kako osoba pristupa poslu, s kojom ozbiljnošću i profesionalnošću."

Budite osoba koja zna sve

Musa Tariq, glavna za marketing Airbnb

"Najveća greška koju ljudi prave je što pokušavaju da se povežu s nekim, samo kada im treba nešto. Najbolje vreme za izgradnju vaše mreže je kada vam ništa nije potrebno i kada vas kontaktiraju za pomoć. To znači da sve držite u jednom. "

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...