Pirelli potpuno promenio svoj koncept: Kalendar za 2019. oduševio svet filmičnim fotografijama o ambicijama snažnih žena

foto: Profimedia

Da brendovi i kompanije ne moraju striktno da se pridržavaju seksepila dokazuje najnoviji kalendar Pirellia koji predstavlja potpuni zaokret u njihovom dosadašnjem vizualnom identitetu...

Jedan od najsnažnijih pokreta moderne istorije svakako je #MeToo koji je doprineo ne samo da muškarci razmisle dva puta pre nego učine neki prestup ili delo uznemiravajućeg karaktera već i da brendovi koji su svoju reputaciju gradili oko seksepila i toga da im kampanje i modeli budu "seksi", postanu nekako "nevidljivi" na tržištu.

Za sada jedino Versace odoleva ovom pritisku, ali na primer Victoria’s Secret, američki lingerie gigant može slobodno da porazmisli o svom poslovanju nakon činjenice da je poslednji show bio najmanje gledan u istoriji brenda, odnosno da je brend izgubio čak polovinu svojih fanova od pre dve godine.

Parola "seks prodaje sve" sada je posve upitna.

To dokazuje i italijanska kompanija Pirelli koja je promenila u potpunosti svoj godišnji kalendar koji je sve do sada bio u neku ruku oda seksepilu i erotici ako smemo da dodamo. 

Kalendar koji je aktiviran 1964. godine, i u kome je fokus bio na poznatim i izazovnim celebrity damama, mahom modelima koje je po tradiciji fotografisao neki od najpoznatijih fotografa na svetu, već od pretprošle godine mrvicu po mrvicu je menjao vizualni identitet svestan promena koje se dešavaju oko njega.

Ove godine iza objektiva kalendara koji nosi simboličan naziv "DREAMERS" našao se Škot Albert Watson, jedan od omiljenih i redovnih Vogue fotografa koji je najpoznatiji po portretu Stevea Jobsa koji se nalazi na njegovoj biografiji ali i po obnaženoj Kate Moss koju je slikao za njen 19. rođendan. 

Albert je fotografisao kalendar koji prikazuje filmičnu priču o četiri žene i njihovim nadahnućima te odlučnosti da ostvare svoje ciljeve i to osam godina od edicije Terrya Richardsona u kojoj je fokus bio isključivo na obnaženim "blow-out" ženama.

Četiri žene su Gigi Hadid koja sanjivo razmišlja o svojoj budućnosti u njujorškom apartmanu i kafiću pored prijatelja Alexandera Wanga koji se pojavljuje na nekoliko fotografija, zatim glumica Julia Garner i zvezda Netflix serije Ozark koju Albert prikazuje kao fotografkinju koja voli samoću i prirodu, Afroamerikanka Misty Copeland te francuski seks-simbol iz 90-ih Leatitia Casta koja živi u studiju sa "lošim momkom baleta i plesa" Sergeiom Poluninim. 

"Učinilo mi se pogrešnim tajmingom da sada okupimo supermodele na nekoj plaži i razgolitimo ih pa sam odlučio da se udaljim od te Playboy pin-up estetike koja je jedno vreme bila upakovana u dobru foto-priču, ali sada je prevaziđena i nekako van sadašnjeg, aktuelnog vremena u kome se nalazimo. Želja je bila da prikažem žene i njihove želje, ono što ih pokreće. To mi je mnogo draže i zanimljivije od toga da ih vidim bez grudnjaka", izjavio je Albert.

Rezultat su fenomenalne slike koje poseduju tu filmsku magiju i atmosferu.

 

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...