ONI ZNAJU KAKO: Četiri top saveta profesionalaca za započinjanje biznisa u modnoj industriji

Foto: Profimedia

Interesuje vas rad u luksuznoj industriji? Evo insajderskih informacija kako da ga pokrenete.

Bilo da se nalazite na čelu sajta za online prodaju garderobe, posedujete liniju inovativnih kozmetičkih proizvoda, ili ste direktor modne kuće, navedeni uspešni primeri preduzetništva ilustruju poslovni rezultat ljudi koji su se usudili da rizikuju.

O greškama koje možete da izbegnete, kao i o ključnim stavkama uspeha govore tri CEO-a direktorke.

Ukoliko vas privlači ideja o stvaranju sopstvenog brenda ili kompanije u modnom/beauty svetu, ovo je tekst za vas.

1. Verujte u osnovu svog projekta

Mathilde Lacombe, osnivačica Aime:"Nije lako definisati recept za uspeh. Treba imati poverenja u sebe. Moja lična ubeđenja zaslužna su za to što sam se upustila u biznis sferu. Imala sam osećaj da nešto nedostaje na tržištu, kao i da upravo ja posedujem sposobnost da to nadomestim na novi i drugačiji način. Čim imate ideju za nešto što još uvek ne postoji-na pravom ste putu."

2. Obratite pažnju da ne poletite

Marie Courroy, osnivačica Modetrotteur-a: "Ne treba žuriti i ne treba ići glavom bez obzira. Naročito obratite pažnju ko su vaši ljudi od poverenja. Važno je da uložite u vaš start-up od A do Š. Ne štedite na logistici niti na kreativcima, kako ne biste doživeli neprijatna iznenađenja."

3. Ne odustajte od svojih ideja

Lacombe: "Tačka gledišta drugih ljudi može vam doprineti, ali takođe može i naškoditi. Neke osobe iz mog okruženja imale su običaj da projektuju svoje strahove na moje ambicije i istovremeno uticale na to da promenim mišljenje i da se zapitam da li je moj plan zaista dobar. Danas sam sklonija tome da određene ideje zadržim za sebe; u suprotnom bih imala dosta sumnji i ne bih napredovala."

Mathieu de Ménonville, osnivač brenda MR:"Što se mene tiče, manjak vremena može imati dosta uticaja. Učenje je samo po sebi proces koji ume dugo da traje, pogotovo kada imamo malo ili nimalo iskustva. Svakako da nikada ne treba prestati sa njim."

4. Zadržite objektivnost

Courroy:"Mislim da ponekad ne razumemo nivo sopstvenog uspeha. Lično se često fokusiram na proizvode koji nisu dobro funkcionisali, a zaboravljam na to koliko drugih jeste. Srećom, postoje i pozitivne ocene klijenata koje su pravi odraz naše uspešnosti."

Priredila: Natalija Knežević

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/

 

 

 

 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...