Kupim, slikam pa vratim: Novi Instagram trend koji je zavladao svetom diktira kupovinu radi fotografisanja

 

Da su muškarci postali više stylish u poslednje vreme, govore i marketinška predviđanja Euromonitora prema kojima će do 2022. godine zarada od tržišta muške mode višestruko "prešišati" ostale zarade. 

To tržište - kom su u fokusu streetwear, luksuzni hoodiji i patike - raste puno brže od ženskog, a u prilog toj činjenici možemo da navedemo i to što konglomerati poput LVMH-a i Keringa angažuju zvezde, poput Virgila Abloha i Kima Jonesa na pozicije glavnih dizajnera muških linija. 

U skladu s rezultatima Euromonitora su i dalje rezultati Barclaycarda: da, koliko god neobično zvučalo, muškarci na odeću troše više od žena. Naime, na mušku odeću i obuću troši se otprilike 114 funti mesečno, a na kraju godine muškarci će potrošiti minimalno 300 funti više od žena.

I dalje nam je neobično da vidimo kako je jedan fenomen nastao na društvenim mrežama, bez obzira na to što je jako raširen (s hashtagom #ootd povezano je više od 201 miliona fotografija), tako može da utiče i na stanje na tržištu i promene u navikama kupaca, a direktor strategije Barclaycarda George Allardice tvrdi kako je reč o iznosu od gotovo sedam milijardi funti godišnje u stvarima koje su prodane.

Iako je teško da će retalieri uskoro moći da stanu na kraj ovome - jer smo prema svim podacima jedna od taštijih generacija ikad rođenih, a imidž se nalazi pri vrhu liste prioriteta mnogih, one prodavnice koji funkcionišu online trebalo bi da se na što više načina, kroz nove tehnologije, potrudi da kupac odeću ne vrati, a to mogu da učine putem predloga nekoliko modnih kombinacija s istim komadom, video sadržajem ili personalizovanim fit lestvicom.

Izvor: Buro247.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/

‹ Prethodna 2 / 2 

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...