Kupim, slikam pa vratim: Novi Instagram trend koji je zavladao svetom diktira kupovinu radi fotografisanja

Foto: Imaxtree

Zanimljivo je da je nova pomama na socijalnim mrežama interesantnija muškarcima...

Kompanija Barclaycard nedavno je objavila istraživanje prema kom je hashtag #ootd (outfit dana) ispunio svoje doslovno značenje. 

Naime, anketa koja je sprovedena na više od dve hiljade Britanaca otkrila je kako svaki deseti pripadnik nacije odeću kupuje samo kako bi je fotografisao za Instagramu, pa je sledeći dan vraća u prodavnice.

Kad se uzme starosna grupa od 35-44 godine otkriva se još veća uloga koju su donele društvene mreže - gotovo jedna od pet osoba, odnosno njih 17 posto je to učinila ili redovno čini - više nego pripadnici bilo koje druge generacije.

Podatak koji je iznenađujući je taj da je taj hashtag puno više uticao na modno osvešćene muškarce, odnosno 12 posto njih na društvene mreže objavljuje fotografije odeće koju će vratiti u prodavnice, dok to radi samo sedam posto žena.

Ovde nije reč samo o virtualnoj taštini, već je svaki deseti muškarac otkrio kako bi mu bilo neprijatno da ga prijatelji vide u istom outfitu dva puta, dok je istu stvar potvrdilo sedam posto žena. 

Da muškarci imaju zaista zanimljivije shopping navike nego što smo mislimo, otkriva i brojka od 15 posto, koliko je muškaraca koji ostavljaju etikete na odeći, bez obzira na to šta nosi, u slučaju da se odluči na vraćanje u radnju, što čini i 11 posto pripadnica ženskog pola.

Na sledećoj stranici pročitajte više o ovom fenomenu:

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...