Ovo su najbolje kompanije za rad u modnoj industriji

foto: Profimedia

Izveštaj Business of Fashiona svrstao je pojedina imena visoko na listu željenih, dok se druga na njoj nisu čak ni našla.

Publikacija Business of Fashion anketirala  je preko 2.600 ispitanika iz više od 190 vodećih svetskih modnih kompanija, kako bi napravili prvu listu  sa najpovoljnijim uslovima za rad u modnoj industriji.

BoF-ovi stručnjaci istraživali su uslove za rad u tri kategorije - nagrade i beneficije, vođstvo i razvoj, te radna kultura i okruženje. Sa trećom kategorijom ispitanici su najzadovoljniji - njih 76 posto zadovoljno je sa radnom kulturom i okruženjem u svojim kompanijama, a 91 posto ih je zadovoljno sa radom u timovima. 

Međutim, vođstvo i razvoj nisu jača strana modnih kompanija. 

BoF piše da je svega 59 posto ispitanika zadovoljno mogućnostima za trening i razvoj dok ih je samo 57 posto zadovoljno sa količinom transparentnostia kada je u pitanju njihovo napredovanje unutar kompanije.

To je zabrinjavajuće jer bi mogućnost učenja i napredovanja trebalo da budu niti vodilje za sve poslodavce koji žele privući kvalitetan kadar. Zbog toga su u BoF-u utvrdili kako kompanije koje ne nude mogućnost napredovanja, učenja i razvoja ne uspevaju da zadrže zaposlenike.

Da bi zadržali i motivisali zaposlene, današnji poslodavci moraju da im ponude i nagrade i beneficije uz tradicionalnu platu i bonuse.

Kompanije poput Berlutija koji je u vlasništvu LVMH-a ili australijskog Cotton On Group, zagovaraju holistički pristup ovoj kategoriji i nude svojim zaposlenicima besplatno članstvo u teretani, jogu i meditaciju, zdravu ishranu, te ih podstiču da se i na poslu zabavljaju kako bi se osećali bolje i bili zadovoljniji na poslu, a time onda i poboljšali kvalitet sosptvenog života.

Kad je vođenje kompanije u pitanju, osim već spomenutih nemogućnosti napredovanja, problem predstavlja i nekvalitetan pristup prema zaposlenima gde feedback od poslodavca zaposleni uglavnom dobivaju dva puta godišnje. 

U firmama koje se kotiraju visoko u ovoj kategoriji, kao što je na primer Gap, poslodavci razgovaraju sa zaposlenima barem jednom mesečno, a razgovori su dizajnirani tako da ne samo da im ukazuju na ono što bi mogli popraviti već da istaknu i ono što rade dobro i zašto su zadovoljni što su im upravo oni poslodavci.

BoF je u svom izveštaju istaknuo 16 kompanija koje su najbolje u pojedinim kategorijama kao i u ukupnom poretku. 

To su Adidas, Berluti, Calvin Klein, Cotton On Group, Farfetch, Galleries Lafayette, Gap Inc., Gucci, H&M, Levi Strauss & Co., Loewe, Nordstrom Inc., Tommy Hilfiger, Warby Parker, Zalando i Zara. Cijeli izvještaj pronađite na stranicama BoF-a.

Izvor: buro247.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/



Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...