Danas se sve vrti oko digitalnog sveta. Većina profesija se obavlja uz pomoć kompa, komunikacija, poslovna ali i privatna se svela na sms, msm, lajkove i postove. Dovoljno je samo da se osvrnite oko sebe dok ste u prevozu i da vidite masu ljudi kako listaju fejs, mail, vesti, Instagram od ranog jutra na svojim smartphone telefonima.

Upravo je popularizacija društvenih mreža ali i net uslovljenost doprinela tome da digitalni svet postane moćan alat u rukama multimedijalnih kompanija koje koriste sve moguće načine da promovišu svoju kompanije, ljude, projekte...

U želji da vam pomognu da budete ispred svih u digitalnom svetu, da sami kreirate tendencije koje će tek zavladati na netu, ekipa američkog magazina Marie Claire je sa Lauren Stevenson, vlasnicom PR agencija Aisle 8, razgovarala na temu online prečica koje će podstaći uspeh u vašoj karijeri, približivši vas digitalnom svetu.    

# Bez obzira na vašu profesiju, ukoliko želite da iskoristite maksimum od digitalnog sveta, morate na netu da budete i te kako prisutni. Ukratko: da imate profil na svakoj mreži, a u bukmarku po nekoliko sajtova. To znači profil na Facebooku, Linkedinu, Twitteru, Instagramu. Poželjno je da imate i svoj blog koji obavezno mora da ima sopstvenu fejs stranicu. O tome kako digitalni svet funkcioniše naučiće vas upravo vaši profili, odnosno same društvene mreže. Takođe, morate da pratite sve glavne sajtove za vašu branšu. Znači ukoliko se bavite modom, bilo da ste kreator, fotograf, stilista, novinar, na vašoj bukmark listi morate da imate sva internacionalna izdanja Elle magazina, Huffington Post (style), Luxury Daily, Business of Fashion, Fashionista, WWD...  

# Moć digitalnih sajtova je u širenju. Širenju ideja, projekata, inspiraciji.. Kada shvatite da su društvene mreže alat koji može da vam pomogne da otkrijete nove ideje, kontakte, trendove... kanal kroz koji putuju internacionalne ideje, brže ćete uspeti. Bitno je samo da znate gde i kad da upijete određene impulse koji se odvijaju unutar globalne konverzacije.

# Učestvujte na seminarima, konferencijama, debatama koje za temu imaju digitalni svet, društvene mreže, online prodaju. Veliki broj kompanija i kod nas godišnje održava zanimljive seminirare sa intrigantnim učesnicima. 

# Naučite da dešifrujete Google Anylitics koja će vam na jednostavan i brz način dati uvid u to šta sve možete da uradite na internetu, kako da plasirate određeni produkt, lansirate kampanju i kako da prosto pratite saobraćaj, kao i tematiku koju ljudi najviše čitaju.  

# Krajnje je vreme da shvatite kako je digitalni svet odavno prevazišao tradicionalne medije i uobičajne, standardne marketinške trikove. Da, veliki broj ljudi još uvek se oslanja na štampana izdanja, ali sve više stvari premijerno osvane na inetrentu.  Pa ukoliko želite da vaš brend ili vi sami budete lider iskoristi sve pogodnosti, morate da budete prisutni na internetu!