Ako ste zaluđenik za modom i fan Android telefona, onda verujemo da u proseku provedete oko 257 minuta mesečno na Instagramu – bar tako pokazuju najnovija istraživanja sa analitike ove popularne društvene mreže koju je uradila kompanija Piqora.

Ukoliko ste natprosečna osoba, ili totalni Insta-fanatic, onda verujemo da je broj minuta daleko veći, odnosno da minimum pola sata na dan izdvojite za Instagram, što znači da mesečno provedete više od hiljadu minuta na mreži koja se smatra no 1. mrežom za modu.

Pa dobro, šta je trideset minuta? Sitnica.  

Svaki fan Instagrama pored brige da li mu je fotka dobra, ima i onu koja se zove “koliko imam pratilaca?” i “lajkova?”, a analitika pokazuje da vaš profil dobija na značaju upravo uz pomoć pratioca. Oni dovode saobraćaj na vaš profil i nove fanove. Da bismo vas ubedili u to da su vam pratioci prioritet, daćemo vam samo jedan primer: Kim Kardashian ima 18.5 miliona pratioca, dok vi maksimum imate oko 600. Ako imate i toliko. Naravno niko ne očekuje da budete u rangu sa Kim, ali sa nekom blogerkom koja ima oko tri hiljade, da.  

ELLE vam donosi 5 saveta, dobijenih iz jedne studije koji mogu da vam pomognu da uvećate broj pratilaca.  

# Koristite Tezza aplikaciju

Iako statistike pokazuju da je hashtag #nofilter daleko najpopularniji hashtag na Instagramu, ukoliko ne koristite nijedan filter, to će se negativno odraziti na izgled vaših fotografija. Tezza aplikacija sadrži najmodernije filtere i druge opcije za uređivanje fotografija poput onih koje objavljuju vaše omiljene influenserke.

# Postujte svakodnevno

Prema studiji iz 2013. godine, Instagram ima saobraćaj tokom celog dana, odnosno njegovi pratioci ga koriste od jutra do večeri, bilo da lajkuju, komentarišu ili dele. To znači da bez obzira na vreme u kom postujete (rano ujutru, tokom radnog vremena, za vreme pauze za ručak, ili predveče) vaš post će biti vidljiv, a ljudi će reagovati isto.

# Postujte video snimke posle posla

Za razliku od fotografija koje se listaju tokom celog dana, video snimci se prema studiji pregledavaju najviše posle posla. Odnosno između 9 uveče i 8 sati ujutru. Objašnjenje je jednostavno. Ljudi ne žele da stvaraju buku na radnom mestu svojim mobilnim telefonima. Ukoliko želite da vaši video snimci imaju više pregleda, postujte posle posla.

# Koristite #hashtag

Iako mnogi smatraju da je hashtag “ubica” društvenih mreža, brojke pokazuju da je on ipak od značaja. Instagram zaluđenici koji imaju više od hiljadu pratioca postuju prosečno 11 hashtagova na jednoj fotografiji, što im u proseku donosi čak 78 lajka i komentara. Mala lekcija: možda izgledaju iritantno kraj vaše savršene fotografije, ali poželjno je da ih koristite ukoliko želite da vaš profil prati više ljudi.

# Postujte nedeljom i ponedeljkom

Studija iza 2013. godine je pokazala da je najpopularniji dan za postovanje četvrtak, ali to nije dan koji najviše utiče na post. Postovi kreirani u nedelju i ponedeljak imaju najveći rich, odnosno vidi ih najviše ljudi. Zato, sada kada dođe nedelja, niski start i postujte!