Realizacijom modnih skica iz vremena studija slikarstva nastala je prva kolekcija ženske garderobe. Dobitnica je mnogih nagrada iz domena mode, a razigrane forme i žive boje zaštitni su znak ove dizajnerke.

Koji svoj komad izdvajaš kao najkarakterističniji za svoj dizajn?
Iz aktuelne kolekcije to je top ukrašen biserima (nazvaću ga tako jer zapravo bi mogao da se nazove oklopom). Čvrste je forme, iz dva sloja koji se nadopunjavaju punim i praznim površinama, stvarajući tako igru oblika. To je spoj boja, dezena, detalja i konstrukcije – što je suština moje mode.

Koje druge oblasti umetnosti te najviše inspirišu?
Budući da sam završila Fakultet likovnih umetnosti u Beogradu, opšta vizuelna umetnost oduvek me je više inspirisala nego sama modna oblast. Sve može da se prevede u odevni predmet, nikada ne znaš šta će otvoriti vrata nove kolekcije... Takođe, inspiriše me muzika koju slušam (nekada je to samo jedna pesma koju vrtim mesecima). Sve ono što uspe da me pozove i ubaci u drugu dimenziju, razbukti maštu.

Koliko su ti važni komentari drugih na tvoj rad? Koliko se prilagođavaš sredini, tendencijama?
Za savet se obraćam veoma uskom krugu ljudi čije znanje o vizuelnom veoma cenim. Njihovi komentari veoma su mi bitni. Shvatila sam da ovde ljudi teško prihvataju modu koja je drugačija i izlazi iz okvira svakodnevnog. Kada vide nešto nesvakidašnje, pokušavaju da ga uporede s nečim što im je već poznato. Za mene je istraživanje i kreativnost nešto što doprinosi mom sopstvenom razvitku kao dizajnera i to je ono čega ne mogu da se odreknem. Ipak, zbog radnje koju imam u Beogradu, uskoro ću lansirati svoju podliniju, koja će se zvati A i koja će biti moja interpretacija modnih trendova. To je jedini način da razdvojim ono što istražujem i ono što me zabavlja.

Šta je najteži, a šta najzanimljiviji deo tvog posla?
Najzanimljiviji je proces nastanka kolekcije, od skice do realizacije; kada prvi modeli ugledaju svetlost dana, pa do same prezentacije kolekcije kao celine na reviji. Teško je voditi radnju i prodavati svoje kreacije u Beogradu. U inostranstvu prodaja funkcioniše na osnovu narudžbina koje kupci formiraju kada vide kolekciju. Ipak, najteži deo posla je ubediti ljude u Srbiji da konzumiraju autentičnu modu, a ne onu koja je sezonska i instant.

Šta je po tvom mišljenju poslednja najveća/najuticajnija promena u modi?
Čini mi se da se svet otvara ka manje klasičnoj modi, a više ka ličnom stavu i stilu. To se definitivno dešava intenzivnije u poslednjih par godina.

Kako komentarišeš sve veći procvat konceptualne umetnosti?
Kada listate magazine posvećene likovnoj umetnosti, shvatite da i u ovoj oblasti i te kako postoje sezonski trendovi. Opet je reč o uprošćavanju stvari ne bi li publika lakše progutala ono što joj se servira. Mediji služe da ubede kupca da je to što oni plasiraju kao trend upravo umetnički komad koji im je neophodan u kolekciji, što mi se ne dopada. Čini mi se da ovaj faktor oduzima umetnicima iskrenost... Ne bih volela da mi kao umetniku bilo koja tema bude nametnuta da bih bila uspešna.

Najvažnije što si naučila o dizajnu?
Najvažnije je zadržati kreativnost na visokom nivou. To se postiže stalnim istraživanjem i novim izazovima. Treba slediti sopstvene misli, realizovati svoje iskrene slike iz glave, jer je to jedina garancija da ćeš biti originalan. Verovati u sebe i svoje znanje i veštinu, stalno tražiti bolji kvalitet u izradi i konstrukciji. Znanje koje sam s vremenom stekla o konstrukciji odvelo me je u totalno novom pravcu i u ovom trenutku ne mogu ni da zamislim da neko drugi radi krojne slike za moje kolekcije.

Kako dizajn menja svet?
Dobar dizajn je dobro primenjeno znanje iz likovne umetnosti na stvari za svakodnevnu upotrebu. Umetnost i vrhunski dizajn oplemenjuju, obogaćuju i menjaju čovečanstvo nabolje.

Opiši nam ukratko svoje viđenje modne sezone proleće-leto 2012?
Svake godine modna industrija me obraduje trendovima koje rado nosim, a ova sezona je zaista po mom ukusu, i to počev od pastelnih boja pa do obilja floralnih dezena.

Gde vidiš sebe kao modnog dizajnera za deset godina?
Da postoje mogućnosti, ja bih se zapravo bavila dizajniranjem nakita, tašni i cipela. U Srbiji ne postoji način da se na kvalitetan način ovim bavim. U narednih deset godina potrudiću se da realizujem ovu svoju želju i plasirati svoju modu van granica naše zemlje.