Stara priča o lepotici i zveri dobila je svoje moderne aktere - anđeosko lice Stephanie Seymour i zločesti dečko Axl Rose sedinjeni su u milionskoj produkciji i kroz ekrane uvedeni u domove "običnih" žena koje su, upirući prstom u ekran, govorile: "To je ono što želim!"

Gotovo božanski nedodirljive, fantastično uspešne i nadasve kontroverzne, superdevojke 90-ih o kojima se već sve zna i danas se smatraju glamuroznim begom vremena koje je neprekidno živelo razulareni parti u stilu "Great Gatsbya", na kojem je alkohol pre i nakon revija tekao u potocima i čijim su modnim pistama besomučno trčale, naravno ako bi uopšte ustale iz kreveta jer to nisu radile za manje od 10 hiljada dolara na dan.

Stephanie se do tada već nametnula kao seks-bomba koja je iza sebe imala naslovne strane Vogua, "Sports Illustrateda" i reklamni ugovor s modnom markom slavnog "Victoria's Secret" donjeg veša.

Uspeh je za tinejdžerku iz San Diega došao brzo.

Sa samo 15 godina pristupila je takmičenju "Elite Model Look" i fascinirala najvažnijeg člana žirija, Johna Casablancasa, vlasnika modne agencije "Elite".


On je bio generator supermodela koji je tada pod svojim okriljem imao većinu zvezdanih manekenskih imena. Stephanie nije pobedila, ali je Casablancas ostao pokošen njenom lepotom. Ubrzo su započeli ljubavnu vezu i pred sablažnjenim očima javnosti karijera Stephanie Seymour zvanično je počela.

Prva velika prilika došla je u februaru 1988. godine kada je ukrasila naslovnu stranu hrama američkih muških magazina - "Sports Illustrateda".

Stephanie sa Johnom Casablancasom (foto: Profimedia)

Sledećeg meseca stiglo je i najveće priznanje modnog sveta - njena prva Vogue naslovna strana za koju je pozirala Richardu Avedonu, fotografu koji će svojim objektivom oblikovati njenu karijeru i imidž ali je i gurnuti još jedan korak dalje u modnoj hijerarhiji.

Avedon je bio fasciran njenim telom koje je smatrao savršenim, a Seymour mu je rado pozirala u serijama provokativnih fotografija koje se i danas prodaju na aukcijama. Avedon joj je dodeljivao uloge i vodio je kroz snimanja, a ona mu se u potpunosti predavala odrađujući s njim neke od svojih najvećih reklamnih kampanja, uključujući i onu za kuću Versace 1994. godine.

Od 1989. do 1990, Stephanie je bila udata za gitaristu Tommya Andrewsa. Iz te veze i braka manekenka ima sina Dylana Thomasa Andrewsa.

Do 1991. godine sramežljiva devojčica izrasla je u ženu koja senzualno zavodi s naslovnice "Playboya". Iako je u to vreme odradila nekoliko značajnijih modnih angažmana, Seymour je i dalje gubila medijsku bitku sa Lindom, Christie i Naomi.

PageBreak

Sve do trenutka kada je Axl Rose uzeo u ruke taj fatalni broj "Playboya" i poželeo da upozna lice sa naslovne strane.

O njihovom divljem životu, punom droge, alkohola, seksualnih eskapada i fizičkih obračuna, napisano je hiljade članaka.

Njihov odnos varirao je između ljubavi i mržnje, kao i kod mnogih drugih fantastičnih rok parova koji su, bez obzira na manijakalno ponašanje, izazivali divljenje medija. Urednica Vogua Anna Wintour izjavila je da je čar devojaka 90-ih upravo u tome što su bile zvezde koje su se zabavljale sa superzvezdama.

Seymour se savršeno uklopila u taj kalup i u njemu ostala sve dok veza sa Axleom nije postala nepodnošljiva.

Na Božićnoj večeri 1992. godine Seymour je u strastvenoj svađi gađala Rosea stolicom pa ga je potom "dokrajčila" udarcem nogom u prepone, što je simbolično označilo kraj njihove turbulentne veze.

Usledilo je nekoliko njenih tužbi za fizičko nasilje i Alxelovih protivtužbi, a Stephanie se ubrzo prebacila na mnogo veću ribu koja je plivala u okeanu novca. Naime, ubrzo nakon raskida sa muzičarem, Stephanie je upoznala milijardera Petera M. Branta.


Već u decembru 1993. rodila je njihovog sina Petera II, a Brant im je 1995. u Parizu priredio venčanje godine.

Mlada je nosila po meri izrađenu haljinu dizajnera Azzedine Alaïe, dragog prijatelja koji ju je i dopratio do oltara, a događaj je opisan kao samit supermodela na kojem su čarobne gazele klizile plesnim podijumom u Alaia toaletama, čestitajući svojoj prijateljici na kvalitetnom i nadasve unosnom odabiru partnera.


Karijera Stephanie Seymour i dalje je bila u uzletu, snimala je kampanje za "Louis Vuitton" i "Versace Jeans", ali je psihički bila rastrgana između nekadašnjeg divljeg načina života i novonastalog životnog scenarija poput onog iz filma "Stepfordske supruge".

S novim brakom došao je i život u konzervativnom Konetiketu, gde supruge ne šetaju odevene u Aliainim mrežastim čizmama i  mikro-mini haljinama. 1996. godine rodio se i drugi sin, Harry, a 2004. ćerka Lilly Margaret.

Stephanie se nije uklapala u priču o školskim priredbama i pečenju kolača za roditeljske sastanke i to je bilo sasvim jasno. Jednom prilikom, kako je to već običaj u privatnim školama, bila je pozvana na školski čas ćerkice Lilly Margaret da bi pročitala odlomak iz dečje knjige.

Iz crne limuzine iskoračila je u koktel haljini s persijskom mačkom u rukama, a deca u učionici i njihove prefinjene, konzervativne majke, ostale su šokirane njenom pojavom.


Sigurno je da je svojevrsna društvena izolacija ostavila traga na Seymour.

U braku s Piterom Brantom pobožno je sakupljala "couture" kreacije i remek-dela obožavanog Alaie, a na takvo kolekcionarstvo ju je nagovorio upravo Brant, koji je od početka njihove veze želeo da njegova princeza ima samo najbolje i da se njen orman razlikuje od garderobe ostalih pripadnica njujorškog visokog društva.

Stephanie u Alaïa haljini na jednom događaju (foto: Profimedia)

Svojoj impresivnoj kolekciji haljina posvetila je celi sprat raskošnog zdanja na imanju, ispunivši ga jedinstvenim primercima koji danas vrede i nekoliko stotina hiljada dolara. Javna pojavljivanja postajala su sve ređa, a u medijima se uglavnom pojavljivala kao domaćica mnogobrojnih partija na kojima se okupljala "crème de la crème" savremene umetnosti, sa Jeff Koonsom na čelu.

Brant je angažovao mnoge slavne umetnike da naprave portrete njegove supruge, a skulptura Mauricija Catelana, inspirisana njenim likom, prodata je za 2,2 miliona dolara. Jasno je da se većina umetnika angažovanih za ovaj posao poigrala motivom Stefani kao lovačkim trofejem naručitelja koji ga je uspešno obuzdao i njime ukrasio svoju radnu sobu.

Iako je za časopise poput "Town and Country" njihova porodična situacija izgledala idilično, kuloarima se šuškalo da Stephanie ima ozbiljnih problema s zavisnošću od tableta i alkohola. Niko se u javnosti o tome nije izjasnio sve do medijske bombe i verovatno najružnije sudske bitke poslednjih decenija.

Mediji su svakodnevno punili informacije o prljavom vešu Brantovih. Peter ju je u javnim dokumentima, koje je priložio njegov advokat, optužio za konzumiranje droga, alkoholizam, kao i za nekontrolisano trošenje i raskošan način života koji je koštao neverovatnih 250.000 dolara mesečno.

Sudska bitka postala je još ružnija nakon što je izneo dokaze da je Seymour već prošla nekoliko tretmana odvikavanja od tableta. Nakon ovakvog javnog sramoćenja, Seymour je skovala plan i odlučila udariti Branta tamo gde ga najviše boli - po njegovim umetninama.

Manekenka je iz vile u Palm Biču odnela nameštaj i umetnine u vrednosti od 700.000 dolara, sve što je mogla nagurati u svoj terenac. Nakon godinu i po dana mučne sudske bitke, par je krajem 2010. šokirao javnost - pomirenjem.

Šok je, doduše, ublažen jednom jasnom činjenicom - premda iskusan tvrdokoran "shark" poslovnog sveta, Brant je napravio najveću grešku multimilionskih brakova 21. veka - oženio se bez predbračnog ugovora!

To bi u slučaju razvoda značilo podelu njegove pola milijarde dolara vredne imovine na dva dela.

Od trenutka pomirenja, uz obostrani dogovor o medijskoj tišini, Seymour -Brant glasine su utihnule.

Reflektori su se okrenuli ka njihovim razmaženim sinovima Peteru II i Harryju koji su postali razuzdani, bahati prinčevi društvene scene koji besciljno bauljaju po Njujorku trošeći tatin novac i privlačeći pažnju odeveni u majčine Alaja majice i Balmain sakoe.

Sa Peter Junirom (foto: Profimedia)

Očev uticaj i pozitivno prikazan profil dečaka u njegovom medijskom vrtu, "Interview Magazinu", nisu mogli da spreče celi niz članaka koji su osvanuli na Internetu, a u kojima su se autori pitali: "Gde su toj deci roditelji?"

Press službe su pregorele u nastojanju da spinovima začepe veliku rupu, koja je nastala iznošenjem prljavih tajni, na do tada čvrstoj porodičnoj brani. Kuloari i dalje šuškaju, spominju se opijati, svađe i pretnje. Pravu tajnu verovatno zna skulptura Jeffa Koonsa postavljena u dvorištu porodične kuće.

Srećom po Stephanie, statue ne govore.

izvor: Buro247.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/