Kate Moss: Želim da stvorim nove modeling zvezde koje će pored poziranja, umeti da plešu i glume!

foto: Instagram / __katemoss

Još od prvih snimaka sa Corinne Day preko slavnih Mario Testino kampanja za Burberry do poslednjih saradnji sa Adidasom i Supreme, koje dokazuju da je Kate izbor i Milenijumaca, Mossova je uspela da se održi kao jedna od top modela današnjice.

Pune tri decenije, Kate Moss spada u jedno od najprepoznatljivih lica sveta.

Britanska manekenka koja je 1988. godine otkrivena na aerodromu sa tek 14 godina, osvojila je na prvi pogled modeling agenta, Sarahu Doukas. Slavna Sarah je bila ubeđena da će ova sitna, koščata i prilično niska (170 cm) devojka za manekenku postati veliko ime u modeling svetu.

I nije se prevarila. Kate je ubedljivo dama sa najviše naslovnica modnih magazina (37 puta je samo bila na naslovnici britanskog Vogue izdanja), devojka koje je prvi izbor za kampanju parfema i lice koje je ponelo najveći broj kontroverznih editorijala i kampanja, od kojih je većina uslikana za Calvin Klein. 

foto: Calvin Klein

Prema poslednjem izveštaju Forbes magazina, Kate je u poslednjih godinu dana zaradila 5 miliona dolara, što ju je postavilo na 13. mesto od 20 najplaćenijih modela današnjice.

Ovo je skoro tri puta manje nego 13 miliona koliko je poznata plavuša imala na računu prošle godine, ali 42-godišnji model je najstarija cura na ovoj listi i svake godine zauzme neko od top mesta, što je čini jednom od najbogatijih Britanki na svetu.

Ako je suditi pisanju The Sunday Timesa, ukupno bogatstvo manekenke teži neverovatnih 75 miliona dolara. 

Pa ako ste Kate Moss, šta vam je sledeći potez? Pokretanje sopstvene modeling agencije.

Početkom godine, Moss je iznenadila sve raskidom ugovora za Storm Models, čiji je bila ekskluzivac 27 godina. Umesto da pređe kod konkurenata, Moss je odlučila da osnuje sopstvenu agenciju koja će joj pomoći da se od supemodela transformiše u poslovnu ženu.

Ekipa portala Business of Fashion se u želji da sazna više o njenom novom projekti, sastala sa Kate u njenoj privatnoj vili na grčkom ostvru Hydra. Moss je novinarsku ekipu dočekala u relaksiranom izdanju i još uvek osunčanoj boji koju je dobila letujući u Grčkoj i na Baliju, u društvu aristokratskog verenika - Nikolai von Bismarcka, fotografa koji je kako mediji prenose dragu odavno obradovao masivnim, vereničkim prstenom od safira.

Naravno, novinare je najviše zanimao njen odlazak iz Storma i koliko je on bio emotivan...

 "To je vrlo zrela odluka. Osetila sam u jednom trenutku da moram da se posvetim nečemu drugom, pored modelinga. Sa njima sam imala sjajan odnos, pa oni me prate od 14 godine i za njih ću uvek biti mala Kate. Tako da, da. Bilo je teško doneti jednu ovakvu odluku, ali i oni su me podržali u njoj. Bili su u fazonu 'da, vreme je da nas napustiš, toliko toga smo zajedno uradili'."  

  

Moss je objasnila kako već odavno se oseća kao neko ko mora da preduzme svu vlast nad sobom.

"Nisam shvatala koliko sam opuštena i prepuštena njima, dok se nisam odvojila. Jer, pre, bez obzira na činjenjicu da sam Kate Moss, ja sam ipak bila samo još jedan model koji je poslat od strane agencije da uradi taj i taj posao."

Iako je ovo tek početak, Kate je prilično uzbuđena..

"Da li ste gledali onaj film GIA sa Angelinom? U njemu Faye Dunaway glumi modeling agenta. U toj ulozi vidim sebe. Ali sa željom da se više fokusiram na karijere manekenki, nego samo na funkcionisanje agencije. Ne zanimaju me lepi ljudi, želim osobe koje mogu da igraju, glume. Želim da stvorim zvezde. Ubeđen sam da je to nešto što imate u sebi, urođena harizma, fotogeničnost koja se oseća na prvi susret. "

U tome će joj pomoći Lucy Baxter, njena dugogodišnja agentkinja koja je takođe napustila Storm zajedno sa Kate. Agencija britanskog supermodela ima i svoj Instagram profil koji nosi naziv KMA ili Kate Moss Agency. 


Naravno, osnivanje agencije ne znači da će Mossova prestati da i dalje pozira u kampanjama i editorijalima, niti da odbija saradnje sa brendovima poput Topshopa, Longchampa i Equipmenta.

“Kada sam lice nekog brenda, ja sam samo to: lice koje promoviše neki brend bilo da voli ili ne voli proizvode tog istog brenda. Ali kada osmišljavam neku kolekciju ili proizvod koji će da nosi moje ime, to je velika stvar. To je nešto u šta morate da verujete."

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...