Pravo je vreme da upoznate mlade dizajnere koji su svojim velikim talentom uspeli da skrenu pažnju na sebe i svoje radove.

(Lepša strana stvarnosti: Mladi dizajneri koji imaju šta da kažu)

Oni imaju svoje ideale, zamisli i ideje koje su ključne u dizajnu, i upravo zbog toga su jedinstveni na modnoj sceni.

Predstavljamo vam Nataliu, Benjija, Virgila, Goshu, Marroussiu i Ria...

MISBHV

Natalia Maczek, osnivač brenda MISBHV, prisutna je na sceni svega četiri sezone i u svakoj ostaje verna kvalitetu i vrhunskim tkaninama (portugalski sirovi teksas, koža proizvedena u Francuskoj i Italiji, egipatski pamuk) čak i kada dizajnira suštinski mladalačku odeću.

To što brend potiče iz Varšave po njenom mišljenju jeste prednost. „Varšava je pomalo stroga, post-sovjetska prestonica koja ima upečatljivu i zadivljujuću energiju.“

Foto: Instagram / natalia_misbhv

OFF-WHITE

Kada je pre dve godine Virgil Abloh predstavio prvu kolekciju muške odeće svog Off-White brenda, bio je prvenstveno poznat kao kreativni direktor Kanye Westa i kao mastermind koji stoji iza popularne Pyrex Vision linije majica.

Njegova ženska kolekcija koja je debitovala 2014. godine stavila je svima do znanja da Virgil želi da se usmeri ka estetici koja odiše uličnom kulturom, ali je mnogo kompleksnija kada je o konstrukciji i silueti reč.

Foto: Instagram / virgilabloh

ANDREA CREWS

Ovaj brend koji predvodi osnivač Maroussia Rebecqi, fokusiran je na ponudu jedinstvenih kolekcija koje su, pre svega, zamišljene kao saradnja između autora, a baziraju se na umetničkim i ekološki osvešćenim idealima kao što je upcycling (recikliranje odbačenih predmeta i materijala na način da se od njih pravi produkt višeg kvaliteta i vrednosti nego što je to original).

Prolećna revija održala se na terenu za skvoš, i grupa momaka i devojaka bila je obučena u sportsku odeću sa jasnim azijskim referencama od grafičkih elemenata do kimono rukava.

Foto: Instagram / timchaillou

BENJI WZW

Benji Wong veruje da odeća treba da bude reprezentativna da bi se istakla. Za svaku kolekciju on stvara priče i karaktere u cilju da „izgradi nešto što ima odjeka i povezuje se sa ljudima na sasvim ličnom nivou.“  

Ovakav duh omogućava londonskom dizajneru da spaja haute materijale i način krojenja sa mladalačkom kulturom i uličnim tribalizmom.  

Foto: Instagram / benjiwzw

GYPSY SPORT

Prvi čovek brenda i kreativni direktor, Rio Urbe, poslednje četiri sezone proveo je radeći na tome da učini brend vidljivim neretko koristeći i sasvim netradicionalne pristupe kao što je organizacija ilegalne revije u Square parku u Vašingtonu ili snimanje, takođe, nelegalne kampanje u njujoškom metrou.

Svakako, činjenica da je bio jedan od pobednika prošlogodišnje CFDA/Vogue Fashion Fund šalje jasnu poruku: umovi antiestablišmenta mogu de se probiju u industriji sve dok iznose svoj stav i ne prezaju da šokiraju. 

Foto: Instagram / riosport

GOSHA RUBCHINSKIY

Kako se pojavio, Gosha Rubchinskiy privukao je pažnju pronalaženjem inspiracije u marginalizovanim kulturama i dokumentovanjem kulture mladih u Rusiji.

Našlo se mesta i za underground, supkulture su takođe njegova inspiracija - od skejtera, preko pankera do skinheda koji su se vukli po moskovskim i peterburškim klubovima (pogotovo TaMtAm klubu u Sankt Petersburgu) 90-ih.

Foto: Instagram / raamon

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija