Postoji neka posebna neraskidiva veza između pripadnica lepšeg pola i senzualnog donjeg veša. Moć koju jedan komplet od čipke i svile ima nad ženskim samopouzdanjem možda nije imao nijedan muškarac do sada.

Upravo zato žene sa velikom posvećenošću tragaju za onim brendom koji će im pružiti takvo osećanje. Mi smo odlučili da vam na tom putu pomognemo i pronađemo baš onaj idealan za sve vas! Naime, reč je o Damsel in distress, brendu donjeg veša i kupaćih kostima iza kog stoji modna dizajnerka Olga Marković.

Kada se susretnete sa njenim radom, na prvi pogled vas opčine delikatni materijali, spektar desena i krojeva koji predstavljaju tajno oružje u isticanju jedinstvenosti jer, kako sama kaže, njene klijentkinje su samosvesne žene koje žele da naglase svoju specifičnost.

Simpatična i nasmejana, Olga uspeh svoje Dame u nevolji pripisuje i svima onima koje sa strašću prema lepom nose ove kreacije kako na mondenskim plažama širom sveta, tako i u intimnom prostoru spavaće sobe i budoara. 

Ono što je nas posebno privuklo kod ove dizajnerke jeste činjenica da osluškuje potrebe svojih klijentkinja i sa velikim umećem spaja nespojivo. Kako kaže, svaki komad koji dizajnira pre svega mora biti ženstven i predstavljati kombinaciju tradicionalnog i modernog, bilo da je reč o poimanju seksualnosti ili igranju materijalima i oblicima prilikom kreiranja, jer smatra da se žene i dan-danas lome između ta dva.

Trenutna razmišljanja i raspoloženja, paleta boja koju sastavlja iz iskustava svog svakodnevnog života i predivne dame koje svojim jedinstvenim stilom ostavljaju utisak na nju predstavljaju joj neiscrpnu  inspiraciju za rad. 

Olga trenutno priprema jesenju kolekciju i ističe da joj pomaže to što sada, kada je lepo vreme, ima jednu sasvim romantizovanu viziju hladnih jesenjih meseci. Planira da otvori radnju u Beogradu na novoj lokaciji kao i da, osim u Kotoru, nastavi sa širenjem na nova tržišta.

Mi svim snagama podržavamo napredak ove „damsel in distress“ jer svojom dizajnerskom magijom spasava dame iz malih nevolja!

Tekst: Katarina Pavlović