Američka pevačica, muza Tiscieve prolećne kampanje je ubeđena da su muzičari nepresušna inspiracija modnih dizajnera jer imaju istu kreativnu viziju i stalo im je da se umetnički povežu sa ostalim umetnicima.

Neo-soul pevačica smatra da je prava stvar odluka velikih modnih kuća koje su odlučile u poslednje vreme  da sarađuju s umetnicima. Podsetimo se: Lady Gaga je glavno lice brenda Versace, a Miley Cyrus je uveličala prolećnu kampanju Marca Jacobsa.

Erykah je u intervju za V magazin istakla da su ove saradnje refleksija duboke, istinske konekcije koja postoji između dizajnera i muzičara.

"Mislim da smo jedni drugima nepresušna inspiracija, pokretač, pogotovo onima koji su u ovom poslu već godinama. Kada vidim rezultat odluka koje su doneli Riccardo i Donatella, znam da je to potvrda koliko utičemo i oblikujemo jedni druge. Moja pesma je usko povezana sa Riccardovom kreacijom, samo što ja pevam o svojim kreativnim vizijama, a on kreira odeću. Vizualno pokreće muziku, ritam, a muzika dalje pokreće modu, pokret.“

Erykah je u kampanji za Givenchy fotografisao duo Mert & Marcus i čim su se pojavile prve fotografije, ni ona, kao ni Riccardo nisu mogli da sakriju sreću zbog zajedničke saradnje.

"Ona modelima daje neverovatnu moć, stav. Bio sam vrlo impresioniran fotkama. Neke poznate osobe pristanu da se pojave samo zbog pra, ali ja radim samo sa ljudima koje volim i koje cenim. Ljudima koji značajno doprinose svetu ubijajući se od posla da bi preneli svoju viziju.“