Svaki minut njenih nogu u reklami košta neverovatnih milion dolara

Foto: Profimedia

05. 09. 2019.

Kada izgradite ime, a onda od imena napravite brend - postigli ste SVE!

Poznata američka pevačica Jennifer Lopez (50) od svog imena napravila je brend, a svaki deo svog tela dobro je osigurala i unovčila.

Procenjuje se da je vrednost J.Lo danas 360 miliona dolara, a osim koncertima i filmovima, pevačica i posredstvom svog izvajanog tela, godišnje zarađuje ogroman novac.

Tako je recimo zadnjicu osigurala na sumu od 27 miliona dolara.

Čuvena latino diva dizajnira i cipele, a u sklopu sa tim delom biznisa savetuje i kako treba negovati stopala.

Svaki minut pojavljivanja njenih nogu u reklami košta milion dolara.

Modni brendovi plaćaju joj od 200.000 do 500.000 dolara samo da crvenim tepihom prošeta u njihovoj kreaciji.

Snimila je i reklamu za negu kose, za šta je dobila sumu od 2,9 miliona dolara.

Nakon turneje "All I have", na kojoj je imala 100 koncerata, Jennifer je samo od prodaje ulaznica zaradila oko neverovatnih 90 miliona dolara!

Kada je ona u pitanju izraz "Ima se, može se" poprima potpunu drugu dimenziju.

 

 

Izvor: b92.net

 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...