Pre pet godina Kylie Jenner (20) još uvek je bila u srednjoj školi. Njeno medijsko pojavljivanje tada je podrazumevalo povremene epizodne uloge u rijalitiju Keeping up with Kardashians i uređivanje Tumbrl profila - Kalifornia Klass, na kom je mahom postovala radove Roya Lichtensetina i fotografije lavova.

Danas, ta ista Kylie Jenner prema Forbes magazinu vredi celih 900 miliona - što je čini najbogatijom u klanu Kardashian-Jenner (verovali ili ne, njena starija i slavnija polusestra Kim Kardashian ima godišnju zaradu od tek 350 miliona!) i na putu je da postane najmlađi milijarder u istoriji! Mark Zuckerberg, čovek koji trenutno drži taj rekord, prvu milijardu je zaradio u dobi od 23 godine, što nam jasno pokazuje da je samo pitanje vremena kada će Kylie da vlasnika Facebooka "skine" sa trona. 

"Self-made" ili ti neko ko je od sebeg napravio brend, tako Forbes karakteriše sve one koji su van nekog nasledstva, pa i Kylie. Mada tu vlada oštra dilema, s obzirom da je Kylie svoje make-up carstvo pa i svoj status gradila na osnovu činjenice da pripada prvoj celebrity porodici iz nekog rijalitija.

Inače, vrlo mali deo (100 miliona) Jennerove ukupne cifre čine ugovori sa Pumom, PacSun odećom, dijetalnim čajevima i proizvodima za mršavljenje, kao i od pojavljivanja u rijalitijima - Keeping up with the Karashians i Life of Kylie. Ostatak - 800 miliona, teži Kylie Cosmetics, beauty kompanija koju je Kylie pokrenula pre dve godine. 

Kylie, čiji su implanti u ustima bili vest u svim svetskim medijima među prvima je lansirala "lip kit" - stik koji podrazumeva i karmin i olovku za usne. Čim je pušten u prodaju, lip kit je rasprodat u roku od 30 sekundi.

"Bila sam vrlo nezadovoljna izgledom svojih usana. Tada mi je jedino karmin doprineo da steknem samopouzdanje i upravo zbog toga sam poželela da osmislim neki ruž koji bi imao dupli efekat. Tako je nastao lip-kit."  

Od tada, kompanija je prodala make-up proizvode u vrednosti od 630 miliona dolara, i to najviše zahvaljujući ogromnoj popularnosti i aktivnosti Jennerove na društvenim mrežama.

Kylie ima 110 miliona pratilaca koje redovno informiše o novim proizvodima, akcijama deleći slike i video snimke na dnevnoj bazi. Jenner je postala toliko jak igrač da je nakon izjave kako joj je Snapchat postao "dosadan", spustila cenu akcija ovoj društvenoj mreži na berzi za 6%, ili ti za 1.3 milijarde dolara.

Brzina kojom je Jenner uspela da postane multimilioner i to najviše uz pomoć Instagrama pokazuje koliku moć ima pomenuta mreža, te nas ne čudi što se sve veći broj slavnih dama okreće nekim dodatnim poslovima zarad brze zarade.     

Dokaz za to je Rihanna koja je lansirala svoju beauty liniju Fenty Beauty, koja već sada rnb divi sa Barbadosa donosi određenu svotu novca zbog koje bi Riri mogla u potpunosti da se prebaci na "kozmetičku" industriju, i prestane sa muzičkom.

Imajte na umu da niti Jenner, niti Rihanna nisu ništa znale o kozmetici, te da su proizvodnju prepustile kompanijama koje su "slušale" njihove želje ali su se same bavile dizajnom, marketingom i distribucijom kpristeći njihova celebrity imena.   

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/