Madonnina dijeta: Kako pop kraljica održava svoju liniju?

foto: Profimedia

19. 05. 2015.

Ovo definitivno nije brza dijeta, ali je zdrava i dugotrajna. Sa njom za 7 dana možete izgubiti, tek, 1 kilogram. Trebalo bi da imate na umu da je ovo najpreporučljiviji način mršavljenja, posebno ukoliko želite da zadržite novu liniju. Ako želite brz način mršavljenja, moraćete da potražite drugi program.

Ovaj režim ishrane specijalno za Madonnu osmislio Ray Kibartas, njen lični trener i nutricionista. Zanimljivo je da su Madonnina najveća slabost slatkiši. Zato joj je dozvoljeno da s vremena na vreme, prevari dijetu sa malo slatkih poslastica.

Stalna zabrana nekih namirnica i jela koje volite najviše ne može biti dobra ni za psihu, niti za istrajavanje u određenom programu, koji ste sebi zacrtali. Na taj način postajete podložniji stresu i depresiji. Svi vole taj mali greh, kršenje pravila.

(Čaroban napitak: Kako da za 5 dana izgubite 3 kilograma)

Madonina dijeta ima osnovno pravilo – masti, proteine i ugljene hidrate zadržite u odnosu 30:30:40. Ugljeni hidrati moraju biti složeni (povrće, voće, cele žitarice), a ne “brašnasti”, lošiji (beli hleb, bela riža, prženi krompirići, šećer, testenina, kolači…).

(Dijeta sa pirinčem: Kako da smršate 7 kilograma za tri nedelje)

Masti su obavezne jer smanjuju osećaj gladi, stimulišu rad mozga i daju vam osećaj zadovoljstva. Na kofein zaboravite, a da bi ste održali zdrav odnos (masti, proteini, ugljeni hidrati), jedite punu šaku proteina, a ugljenih hidrata duplo više. Prelive za salate i ulja koristite umereno.

Primer jelovnika

Doručak – tost sa dva belanceta i jednim jajetom, jabuka, pomorandža ili kruška

Ručak – pileća ili ćureća prsa u sendviču sa hlebom od celih žitarica i malo majoneza

Večera – jedna porcija proteina (riba, pileća prsa ili nemasna govedina), mnogo povrća, mala porcija testenine od celih žitarica i pola malog pečenog krompira

Što se tiče vežbi, trebaće vam ih mnogo – sat vremena svaki dan.

Najidealnije bi bilo da 45 minuta radite aerobne vežbe, poput hodanja, plivanja ili vožnje biciklom i 15 minuta drugih vežbi – trening sa otporom, dizanje tegova ili aerobik.

(Anti-age joga: Kako da odložite pojavu bora na licu)

Ukoliko ne možete da idete u teretanu ili nemate tegove, možete da raditi bilo koje vežbe, ali ceo jedan sat, svaki dan. Zaprepastili biste se koliko samo sat vremena šetnje sa psom, svaki dan, može da učini za vaše telo nakon 6 sedmica.

izvor: stil.kurir.rs


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin