Posle „Dinamide“ i Nemam ti kad“, stiže još jedan video dua Who See za pesmu „Đe se kupaš“. Malo ko je uspeo da barem jednom tokom leta ne zapeva „Đe se kupaš, tražim te lutam, reci đe si i eto me tu sam. Đe se kupaš, đe školjke skupljaš, đe gaziš ježa i malog puža“. Novi spot je sniman u Boki na plaži Luštici, a režirao ga je i montirao član grupe Noyz. Inače, Who See se šest nedelja nalazio na vrhu MTV-jeve „Domaćice”, što je najduži period koji je neki izvođač proveo na vrhu ove liste od njenog osnivanja. Prethodni rekord su takođe postavili oni još 2012. godine sa spotom „Reggaeton Montenegro” koji je na prvom mestu bio pet sedmica.

Takođe, Who See se nalazi u trci za MTV Best Adria Act zajedno sa Gramatikom, Punčkama, Van Goghom i Vatrom. Glasanje za najboljeg izvođača u regionu se odvija na mtvema.com i traje do 22. oktobra.

Drugi spot koji će premijerno biti prikazan pripada Mikiju Solusu, zagrebačkom kantautoru prepoznatljivog jazz/punk/boogie woogie/hip hop stila, koji još karakteriše repovanje uz klavijature, akustični bas i cajon. Najavni singl još uvek neimenovanoga, debitantskoga albuma je pesma “Hipster”, za koju je tokom proteklih nedelja snimljen i „hipsterski” video spot. Režiju potpisuju Miki Solus i Bojan Crnić, koji je bio zadužen za kameru i montažu.

Miki Solus  svira uz pratnju Frane Viskovića (akust. bas) i Andreja Tačigina (cajon). Ovaj eksplozivni trio uživo „šamara“ publiku energičnim i brzim jazz/punk/rap kompozicijama. Hitovima „Mrtav je Johnny“, „Smrt je romantična“ i „Pun kufer“, svojim je zabavnim i kreativnim pristupom muzici uspeo da stvori prepoznatljivi stil - akustični rep, s primesama energičnih i brzih jazz/punk elemenata.

Do sada je objavio dva online izdanja, „Muzika sumnjive kvalitete“ (2011.) i „Bojim se muzičkih kritičara“ (2012.), a nedavno i novo EP izdanje „Bolesni tekstovi sa super mjuzom“. Sve navedeno ujedno je i uvod za Mikijev prvi veliki - celovečernji nosač zvuka!