Valentino Beauty lansira svoju prvu kolekciju šminke od čak 194 proizvoda - pripremite svoju wishlistu!

Foto: Profimedia

Na pitanje šta zapisujemo na wishlistu, odgovor je logičan - sve.

Pozlaćene usne, istaknute trepavice, sjaj na očima - na Valentino revijama podjednako smo zapažali šminku i odeću. Iako je ovoj modnoj kući lepota zapisana u DNK još od osnivanja, 51 godinu kasnije, i to baš ovog leta, Valentino će lansirati kolekciju šminke od čak 194 proizvoda

Kreativni direktor Pierpaolo Piccioli istakao je da ovo nije samo simbolično produženje modne etikete, već suštinska vrednost ovog brenda: ''Mnogo sam razmišljao o ideji uvođenja linije šminke'', objašnjava on, „couture se odnosi na izvrsnost izrade, ali takođe ocenjuje vrlo lični pristup, pa smo, kada je trebalo odlučiti o glavnim vrednostima ove linije, shvatili da moraju da se podudaraju sa svim onim za šta se zalažem i za šta se zalažemo kao brend: proslava samoizražavanja''.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

Kolekcija je smeštena u živopisne crvene ambalaže Valentino sa svojim V logotipom, a svojom bogatom ponudom proizvoda slavi lepotu različitosti i autentičnosti. Tu je paleta Go-Clutch koja je zapravo prvi put predstavljena na modnoj pisti proleće/leto 2017. godine, a u kojoj se nalazi Mini Rosso karmin i puder za lice; zatim čarobni tečni luminizator V-Lighter; ruž za usne Rosso Valentino u nijansi 22A, u jarkocrvenoj nijansi, kao omaž Maison Valentino radnji u Rimu; te Dreamdust High Impact Glitter - jer, naravno, Valentino linija za šminkanje mora da poseduje sjaj.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

Pored maskara i olovaka za obrve, asortiman sadrži 40 nijansi podloga i 50 nijansi ruževa, kako bi svaku pronašao onu savršenu za sebe. Proizvodi su dizajnirani tako da se koriste na više načina (na primer, Eie2Cheek nije ni senka ni rumenilo, već šta god želite), teksture su tečne i mogu se dograđivati, a sve ambalaže mogu kasnije ponovo da se pune. 

''Želeo sam da svi imaju mogućnost da se igraju sa našim proizvodima, ne samo da odgovaraju njihovoj koži, već i njihovim osećanjima'', kaže Piccioli, a njegove reči potvrđuju zaštitna lica kampanje koja su različitog pola, rase, građe... ''Ne predlažem praćenje beauty trendova - ova linija pozdravlja prirodnu lepotu i stvorena je za one koji žele da prihvate njenu - i svoju - jedinstvenost''.

Šta bismo više mogli da poželimo?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino Beauty (@valentino.beauty)

 


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin