5 lakih recepata za grickanje bez griže savesti

Foto: Unsplash/Estúdio Bloom

Ne treba vam čaroban štapić za korigovanje ishrane, već samo par dobrih recepata.

Jedino što vam poslednjih nedelja osvetljava život je lampica frižidera? Obožavate da grickate uz večernju seriju, uprkos griži savesti koja paralelno gricka vas? Znamo kako vam je.

Istražili smo da li postoji dostojna zamena klasičnom junk foodu, koji se tako savršeno stapa s Neftlixom u sitne sate, a da pritom ne goji i ne izaziva gorušicu. Krompir, mozarella, jaja - samo su neke od namirnica koje obožavate, a kojih ne morate da se odreknete ukoliko ih spremite na adekvatan način.

Sledite jednostavne recepte za užinu koja ne samo da ne goji, nego ubrzava metabolizam i daje energiju.

1. Slatki krompir premazan maslinovim uljem

Prženi krompirići su ubitačni za liniju, ali postoji još bolja zamena: tanko isecite slatki krompir, premažite kašikom maslinovog ulja, posolite, dodajte malo cimeta i pecite na 200 stepeni pola sata.

2. Mozarella u paradajz sosu

Komade mozzarele prelijte italijanskim crvenim sosom od paradajza i luka. Ovaj snack sadrži manje od 100 kalorija.

3. Integralni čips sa salsa sosom

Salsa je puna kapsaicina, ljutog sastojka čili papričice koji ubrzava metabolizam. Jedno istraživanje je pokazalo da se konzumiranjem jela s čilijem svakodnevno troši i do 1000 kalorija više.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chilangos Mexican Restaurant (@chilangosmexicanrestaurant)

4. Low calory omlet

Napravite omlet od 4 belanjka i jednog žutanjka koji ćete pomešati sa iseckanim paradajzom, te posoliti. Ovo ukusno predjelo ima manje od 150 kalorija.

5. Tofu salata s čilijem

Sam tofu je, priznajemo, prilično bezukusan, no ako pomešate prženi tofu s paprikom, kupusom, ljutikom, čilijem i češnjakom, bićete ugodno iznenađeni. Preukusno, niskokalorično i bogato visokovrednim proteinima!

Izvor: elle.hr


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin