Zdrave užine

Foto: Shutterstock

Promenite uobičajen način ishrane i probajte neki od recepata za zdrave međuobroke od kojih se sigurno nećete ugojiti

Dosta vam je tosta sa sirom ili šunkom, niskokaloričnog jogurta ili voća?
Bombone, keks i energetske čokoladice su delotvorno i brzo rešenje. Ali ako imate malo više vremena i istančan ukus, probajte ove lagane delikatesne zalogaje (sa manje od 100 kalorija) koje su nutricionisti osmislili za vas. Bon appétit!

1. Ražnjići od lososa i špargli
Zamotajte 100 g belih špargli u trake dimljenog lososa (ukupno 50 g). Nabodite svaku od rolni na ražnjić i umočite u sos napravljen od jogurta sa 0% mlečne masti, malo senfa i nekoliko kapi obranog mleka.

2. Surimi rolnice
Iseckajte 50 g surimi štapića (riblji štapići sa aromom jastoga) i 25 g ananasa. Pomešajte ih sa 10 g light majoneza. Nekoliko sekundi dinstajte dva lista zelene salate. U svaki stavite napravljenu mešavinu, zamotajte i dobićete dve ukusne rolnice.

3. Mini tortilja
Isecite manji krompir (oko 90 g) na pola, pospite sa pola kašičice maslinovog ulja i petnaestak minuta kuvajte u mikrotalasnoj pećnici. Nakon toga ga izgnječite i pomešajte sa jednim skuvanim belancetom i dodajte malo soli.

4. Punjena jaja od prepelice
Dva jaja kuvajte tri minuta. Oljuštite ih i isecite na polovine. Izmešajte 20 g krem sira sa 0% mlečne masti sa kašičicom kavijara. Pripremljenu smesu rasporedite na svaku polovinu jajeta.

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 3 Sledeća ›

KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin