3 najbrže letnje dijete

Foto: Shutterstock

Ako ste od onih koji svakog ponedeljka započinju dijetu, da vas podsetimo - danas je taj dan. Odaberite, za početak, jednu od mini dijeta koje vam predlažemo, pridržavajte se preporučene ishrane samo jedan dan i uvidećete kako se lako tope kilogrami.

Odaberite jednu od mini dijeta koje vam predlažemo, pridržavajte se preporučene ishrane samo jedan dan i uvidećete kako se lako tope kilogrami.

Dijeta sa voćem i povrćem

Kako deluje: u voću i povrću se nalazi mnogo zdravih sastojaka koji ne sadrže masnoću, kao i materija koje će vas brzo zasititi i pospešiti vam varenje.

PLAN ISHRANE

Doručak: jedan jogurt pomešajte sa 300 g sezonskog voća (jabuke, kajsije, breskve, maline).

Ručak: 300 ml bistre supe i 300 g izgnječene kuvane šargarepe.

Stručnjaci otkrili: 5 zapovesti uspešnog mršavljenja

Večera: mešana salata od voća ili povrća.

SAVET: banane i grožđe imaju mnogo šećera pa stoga u toku ove dijete pokušajte da ih izbegnete. Dalje prste od maslina, jer sadrže dosta masnoće.

Dijeta sa pirinčem

Kako deluje: mala zrna pirinča su veoma ukusna, a takođe sadrže i puno vitamina. Uz to, zahavaljujući kalijumu pirinač izabcuje suvišnu vodu iz organizma.

PLAN ISHRANE

Doručak: salata od sezonskog povrća.

Meni supermodela: Šta jedu kraljice modnih pisti?

Ručak i večera: obarite 200 g pirinča i podelite ga na dve porcije, koje ćete jesti tokom dana. Jednu porciju pojedite sa pireom od jabuka a drugu sa 300 g dinstanog povrća pomešanog sa kašičicom ulja

SAVET: pirinač se kuva 40 minuta bez soli, jer so zadržava vodu u telu. Umesto solju, začinite ga cimetom ili nekim začinskim biljem.

Dijeta sa krompirom

Kako deluje: kromir je idealna namirnica za dijetu jer ne sadrži masnoću, ima mnogo kalijuma i sa svojih 70 kalorija na 100 g stvara osećaj sitosti a ne goji.

PLAN ISHRANE

Doručak: jedno parče integralnog hleba sa fileom od lososa ili sa 50 g mladog sira.

Ručak: dva kuvana ili pečena krompira začinite po želji i pojedite sa 150 g posne pavlake.

Večera: 200 g krompira pripremite sa 350 g dinstanog povrća ( paprika, brokoli, karfiol, paradajz).

SAVET: krompir barite u ljusci jer je ispod nje sakriven vitamin C koji doprinosi mršavljanju.

Izvor: zena.blic.rs

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/ 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin