Meni + vežbe : Nedeljna dijeta za oblikovanu i čvrstu zadnjicu

ČETVRTAK

Doručak: 2 kriške integralnog hleba, 50 g dimljenog lososa, 2 lista salate, kriške paradajza, čaša crvenog čaja

Užina: 2 kriške lubenice ili dinje, 2 kašika suncokretovih semenki

Ručak: pileća prsa, kriške tikvica, čaša žutog pasulja

Užina: Pečena jabuka, kašičica domaćeg džema, prstohvat cimeta

Večera: omlet od dva pržena jaja sa malo pročišćenog maslaca, 5 šampinjona, voda sa limunom

PETAK

Doručak: šoljica prirodnog jogurta bez šećera, 5 oraha, kašičica grožđa, čaša soka od narandže i grejpfruta

Užina: smrznute ili sveže jagode posute smeđim šećerom

Ručak: 3 špargle, čorbica sa prazilukom, šargarepom, paprikom i paradajzom bez kore

Užina: žele sa voćem

Večera: voćni koktel: čaša kokosovog ili bademovog mleka, 2 banane

SUBOTA

Doručak: kaša - čaša mleka od 0,5% masnoće ili šoljica prirodnog jogurta, 3-4 kašike ovsenih pahuljica, 2 isečene suve kajsije

Užina: 2 tanke pirinčane vafle, namazane krem sirom, čaša soka od šargarepe

Ručak: pastrmka posuta biljkama poprskana limunovim sokom i pečena u foliji, salate od borovnice

Užina: 6 oraha, čaša soka od narandže

Večera: limenka tune u domaćem sosu, kašika crvenog pasulja, paradajz, 3 lista salate, pola kašičice ulja, prstohvat paprike

NEDELJA

Doručak: 2 kriške integralnog hleba, prirodni sir, 2 kašičice domaćeg džema, gorki kakao sa kokosovim mlekom

Užina: šoljica prirodnog jogurta

Ručak: pileći file sa češnjakom koji se peče u foliji, pola šolje pirinča, salata od krastavca sa kašikom grčkog jogurta, čaša vode sa limunom

Užina: salata: jabuka, kivi, grožđe

Večera: supa od tikvica: tikvice, pola šargarepe, malo celera, pola peršuna, krompira, pola kašičice ulja, čaša zelenog čaja

Vežbe za zadnjicu - podizanje nogu

Lezite na leđa, noge savijte u kolenima. Naslonite se na podlaktice, podignite karlicu i povucite jednu nogu napred tako da formira ravnu liniju sa ostatkom tela. Istegnite mišiće. Zatim podignite i spustite zadnjicu na pod. Ponovite desetak puta. Napravite pauzu i uradite desetak ponavljanja.

Izvor: Ženski magazin

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija

‹ Prethodna 2 / 2 

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...