Kako da ne preterate sa hranom tokom uskršnjih i majskih praznika

foto: Profimedia

Jer, leto je blizu

Kada je u pitanju meni, Uskrs bi trebao više da nas zabrine nego Božić. Nakon zimskih praznika, svi mi imamo dovoljno vremena za gubljenje nekoliko kilograma viška, ali nakon Uskrsa – leto je jednostavno preblizu.

Pametan doručak

Kad prođe doručak, teško ćete više kontrolisati šta će se pojaviti na prazničnom stolu. Stoga za svoje kasnije dobro, pametno doručkujte. Zeleni sok može da bude odličan izbor. U blender stavite bananu, 300 ml vode, 100 g šumskog voća, 2-3 lista spanaća, 1 kašiku smeđeg šećera i miksajte 2-3 minuta.

(Inspiracija za Uskrs: Najlepša pastelna jaja i prirodna dekoracija)

Dosta tečnosti

Narežite kriške limuna i ubacite ih u svaku čašu vode koju ćete piti tokom dana. To će pomoći jetri da eliminiše toksine, ali će i ubrzati vašu probavu: dve stvari koje su potrebne za vreme praznika. 

(10 najmoćnijih prirodnih antibiotika)

Tanjir pun povrća

Pre nego krenete na slatku košaru s čokoladnim jajima, pobrinite se da na vašem tanjiru osim kuvane šunke i jaja ima dovoljno povrća. Mladi luk, zelena salata, rotkvica, mešane salate – radije preterajte s prilozima, nego s ostalim što sledi.

Vodite računa oko porcija

Bez obzira na prilike, vaš tanjir bi trebao biti podeljen na polovinu koja će biti rezervisana za povrće, četvrtinu koja je namenjena ugljen hidratima i četvrtinu za proteine. Ukoliko baš morate, umesto vode konzumirajte vino, nikako pivo.

Slatki kolači na kraju

Nakon dobrog i zasitnog zelenog doručka, puno tećnosti i velike porcije povrća, jednostavno nećete moći da preterate s konzumiranjem slatkih kolača. Na kraju se možete počastiti i čašom nekog manje zdravog napitka ili vama najdražom poslasticom.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...