Dijeta sa istoka: Kineski jelovnik koji topi kilograme, masne naslage i čisti organizam

Foto: Shutterstock

Ishrana se bazira na svežem povrću, voću, pirinču, ražanom hlebu i ribi...

Efikasnost i raznovrstan jelovnik učinili su da kineska dijeta postane popularna u celom svetu. Jelovnik u ovom režimu podrazumeva dosta tečnosti, poput mineralne vode, zelenog čaja i svežih voćnih sokova. Ovi napici očistiće telo od nagomilanih štetnih materija i obezbediti mu neophodne vitamine i antioksidante.

Tokom trajanja dijete ishrana će biti bazirana na svežem povrću, voću, pirinču, ražanom hlebu i ribi. Meni je sačinjen u skladu sa principima uravnotežene ishrane.

Svakog jutra tokom ovog perioda treba da popijete pre doručka 400 ml vode, koja je ključala a zatim prohlađena na temperaturu koja može da se pije. To vam omogućava da očistite creva, ubrzate metaboličke procese i regulišete varenje.

Trebalo bi da izbacite iz ishrane slatkiše i proizvode od brašna, životinjske masti, alkohol, kafu, preveliki unos soli i začina.

Prvi dan

Doručak: 150 grama svežeg kupusa, 200 ml mineralne vode.

Ručak: četiri kašike kuvanog pirinča, 150 grama salate od rendane šargarepe i maslinovog ulja, 200 ml kisele vode.

Večera: 150 grama kuvane ribe, malo parče ražanog hleba, nekoliko listova zelene salate, 200 ml zelenog čaja.

Drugi dan

Doručak: 150 grama salate od šargarepe sa maslinovim uljem, tost raženi hleb, 200 ml kisele vode.

Ručak: 200 grama salate od šargarepe, kupusa, zelene salate, celera, parče ražanog hleba, 200 ml sveže isceđenog soka od jabuke bez šećera.

Večera: 100 grama kuvanog pirinča, listovi zelene salate, pola grejpfruta, 200 ml mineralne vode.

Treći dan

Doručak: 200 grama salate od jabuke, kruške, pomorandže, banane, 200 ml sveže isceđenog soka od pomorandže bez šećera.

Ručak: 250 grama kuvane špargle, 150 grama kupus salate sa sokom od limuna, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode.

Večera: 250 gr prženih pečuraka (bez ulja), mali kuvani krompir, 200 ml mineralne vode.

Četvrti dan

Doručak: jabuka, pomorandža, tost ražani, 200 ml sveže isceđenog soka od pomorandže bez šećera.

Ručak: 300 grama kuvane špargle sa pirinčem i bosiljkom, jabuka, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode.

Večera: 200 grama kuvane ribe, dva mala kuvana krompira, kriška ražanog hleba, 200 ml zelenog čaja.

Peti dan

Doručak: 150 grama pirinčane kaše kuvane u vodi, 200 ml kisele vode.

Ručak: 200 grama salate od kupusa, kriška ražanog hleba, 200 ml kisele vode.

Večera: 200 grama salate od kupusa, šargarepe, zelene salate i maslinovog ulja, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode.

Izvor: Novosti

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin