Devet koraka do vitke linije: Saveti za mršavljenje najinteligentnije žene na svetu

foto: Pixabay

Valjda ona zna?

Marilyn vos Savant dospela je u centar svetske javnosti osamdesetih godina 20. veka kada je na IQ testu postigla ocenu 190.

Zahvaljujući tom rezultatu ušla je u Ginisovu knjigu rekorda kao žena sa najvišim IQ-om, a ovaj uspeh doneo joj je i neke, možda ne baš očekivane, nagrade. Na primer, redovnu kolumnu u magazinu Parade pod nazivom „Pitajte Merilin“.

Kako se tačno desilo da žena tolikog kapaciteta postane Draga Saveta, nije sigurno, ali činjenica jeste da je njena kolumna privukla veliku pažnju. Pored pitanja o logičkim i matematičkim problemima koja su redovno stizala, mnoge žene su poželele da saznaju - kako se to hrani IQ 190.

Evo sažetka njenih ležernih pravila o ishrani, koja bi mogla da vam pomognu da dovedete telo u red.

Valjda ona zna?

1. Izbacite grickalice

Ovo podrazumeva da u toplom domu – nikada - nemate keks, čips, kikiriki i druge poslastice. Police vašeg kredenca slobodno napunite svim potrepštinama za pripremu doručka, ručka i večere, ali na grickanje zaboravite.

2. Nemojte jesti između obroka

Ovo uključuje i zdravu hranu poput voća i sokova. Naravno da su i voće i sokovi veoma zdravi i korisni, ali da biste održali liniju, oni i nisu toliko dobri jer samo dodaju kalorije. Umesto toga, popijte neko od pića koja nemaju kalorija ili šolju čaja. Najbolja stvar kod njene rutine jeste što se beskrajno raduje večeri kada može da pojede šta god poželi – kakvo zadovoljstvo. Još jedna bitna stvar je što je hrana mnogo ukusnija kada ste gladni i što tada ne jedete samo zato što je došlo vreme za neki od obroka.

Prestale njene savete pronađite na sledećoj stranici:

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...