Mnogi su tokom karantina odlučili da transformišu izgled, jer je to zaista bio idealan period za ovakve poteze - kada znate da sa sigurnošću mesec dana ne možete napolje, a možda i duže, ovo je zaista bio pravi trenutak za isprobavanje nezamislivog.

Tako je recimo među poznatim damama zaživeo trend farbanja kose u roze boju, da bi se tokom leta brže bolje osvestile i roze tonove prefarbale plavim, što je vrlo nezgodna kombinacjia kada sve skupa počne da se ispira sa glave.

Otuda i naglo intersovanje za različite nijanse crvene, uz pomoć kojih može da se postigne zapravo jedan prilično prirodan izgled i svakako osvežavajuć.

Frizer poznatih ličnosti Ryan Trygstad objašnjava da je trenutna popularnost crvene boje za kosu direktno povezana sa pandemijom.

"Za mnoge crvena boja kose može da bude instant podizač samopuzdanja, kao i dnevni podsetnik na to da se povežamo sa toplim i utešnim tonovima kao što su koper i rubin crvena. Izgubili smo prefesionalni identitet u nedostataku posla, a i sopstveni u nedostatku mnogo čega što nas ograničava, te je jasno zašto klijenti žele ponovo da se povežu sa sosbom, ali sa vaterenijom i odvažnijom verzijom sebe", objašnjava Trygstad.

Ryan Trygstad otkriva i da su tri najtraženije nijasne crvene onu koja nosi Julianne Moore - u pitanju je koper crvena, potom strawberry blonde, idelana za svaku plavušu koja želi da osveži izgled, te super popularna ruby crvena.