Lagana, zdrava i brzo se sprema: Recept za kremastu salatu sa piletinom

Obrok salata koja se brzo i jednostavno priprema, a sadrži namirnice koje su bogate vitaminima, proteinima i mineralima. Naročito će se dopasti onima koji često vole da uživaju u ukusnoj kombinaciji povrća i piletine.

Osvežavajuće kuglice od limuna i bele čokolade (RECEPT)

Ovaj osvežavajući desert od limuna toliko je jednostavno napraviti da je gotovo nemoguće pogrešiti u pripremi.

Domaći pesto sos: Lako, brzo i primenjivo na 100 načina!

Pesto sos je nezamenjiv dodatak pasti, tortiljama, toplim sendvičima, kao dodatak mesu, raznim salatama i mogo čemu još...

6 savršenih užina koje možete spremiti na poslu (VIDEO)

Ove sjajne užine ubediće vas da i na poslu možete da jedete zdrave i ukusne namirnice. Ovi zalogaji vrlo su laki i jednostavni za pripremu, a možete ih podeliti i sa kolegama…

Na francuski način: Piletina sa vinom (RECEPT)

Sastojci: 1,3 kg pilećeg belog mesa i bataka so, biber 6 tankih traka slanine 230 g šampinjona 1 velika šargarepa 2 crna luka 2 čena belog luka, mlevena 1 kašika paradajz pirea 2 kašike

Poslastica našeg detinjstva: Žuti kolač sa višnjama (RECEPT)

Obradujte svoje ukućane ovim jednostavnim receptom koji će vas vratiti u detinjstvo.

Omiljena rođendanska torta kraljice Elizabeth (VIDEO)

Kraljica Elizabeta je poznata po tome što voli slatkiše, pogotovo one što u sebi sadrže čokoladu. Ovu čokoladnu tortu joj svake godine pripremaju za rođendan, a recept potiče od vladvine njene pra pra bake kraljice Victorie.

Ukusno i drugačije: Punjene pečurke (RECEPT)

Recept koji će vas ostaviti bez daha. Nešto novo, ideja za sledeći ručak. Od jedne pečurke se možete dobro zasititi.

Okrepljujuća supa sa povrćem kao glavni obrok

Supa nas leči i okrepljuje, ali nas i podseća na vremena kada smo svi jeli u krugu porodice. Supa ima brojne prednosti: pomaže nam u mršavljenju, ali je i dokazan saveznik u borbi protiv virusa i prehlade. Nju možete jesti kao predjelo, ali i kao glavni obrok.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next prikazano: 1 - 12