S obzirom na činjenicu da su svi javni sastanci postali zoom sastanci i da je prilično suldo da sedite za svojim trpezarisjkim stolom u štiklama, košulji, sakou, te sa ful šminkom na licu, većina nas trudi se da nađe balans između stajlinga koji je pristojan, kućni i onog poslovnog i moramo reći da je ovaj zadatak prilično zahtevan.

Ono što je možda još zahtevnije jeste to što je zaista teško potrefiti odgovarajuću količinu šminke da ne izgledate prečudno, a ni presmešno, a ni bolesno - uzevši u obzir osvetljenje i zauvek loš odraz na kameri laptopa.

Iste muke muči i poznata britanska dizajnerka, te je iz tog razloga rešila da uradi jedan insajderski tutorijal i demonstrira nam na koji način ona sporvodi svoju make-up rutinu za kućno-poslovne ulsove, ali i da ovom prilikom izreklamira nekolicinu kozmetičkih proizvoda sa VB potpisom.

Većina komentara vezanih za ovaj tutorijal bili su oni na temu pomenutih proizvoda, i to iz razloga što dva osnovna proizvoda za negu lica, serum i krema, koštaju 357 evra!

S obzirom na to da ih mi nismo probali, ne možemo da komenatrišemo kvalitet.

Međutim, ono što smo primetili pored skupih proizvoda, jeste da Victoria u svojoj make-up rutini obavezno koristi proizvode za dubinsku negu kože lica, maskaru, braon olovki za oči i hajlajter.

Njena šminka je zapravo vrlo neutralna, tačnije ne toliko vidljiva, uzevši u obzir da dizajnerka ima nešto tamniji ton kože, faktori zbog kojih uvek izgleda besprekorno - što je ujedno razlog zbog koga vam ipak preporučujemo da pažljivo obratite pažnju na njen korak po korak tutorijal.