Nega od jutra do mraka: 10 beauty koraka za 24 sata

17.00 Užinam, a ne gojim se

Sa zdravim namirnicama koje ne remete moj balans.

Provereno dobro:

– jedna tabla od cerealija i jedna voćka vrede više nego dve table od cerealija;
– orasi, lešnici i bademi bogati su mineralima, ali i ekstremno kalorični, zato ne uzimajte više od četiri-pet
– dve kriške hleba i četiri kockice čokolade (20 g) – savršeno
– želja za keksom? Da, ali samo u slučaju da ne sadrži više od 400 kalorija na 100 g, ni šest-sedam odsto lipida
– oni koji imaju neodoljivu potrebu za jelom neka uzmu proteine, na primer parče šunke.

17.30 jurim u teretanu

Joga, pilates ili trčanje? Mali vodič kroz trikove za optimalni rezultat.

Dobar stav. Pošto ne treba jesti baš pred sam trening (da ne dobijete mučninu ili probadanje sa strane), veče pred trening jedite namirnice koje sadrže skrob (naročito pre kardio-treninga). Ujutro napravite branč pun vitamina (voće ili voćni sok) i proteina (šunka, piletina ili sir), i ne zaboravite hleb od celog zrna. Dva sata pre treninga uzmite lagani obrok ili potaž da biste utolili glad i izbegli pad energije tokom treninga. Posle treninga, uzmite ponovo lagani obrok, na primer povrće + meso ili riba, voće.

Najbolja disciplina? Za nervozne koji žele da se oslobode napetosti: džoging, kardio-trening ili kik- -boks. Za one pod stresom koji žele da povrate fokus i da se opuste: pilates, joga ili strečing. Idealno za neodlučne? Menjajte aktivnosti kada odete u fitnes-centar, time ćete iznenaditi telo i više napredovati. Dobra ideja je da probate nešto novo u ponudi.

U rancu: dezodorans maramice ili tonik, u slučaju da nemate vremena za tuširanje. Gumica ili šnala za kosu i torbica za šminku.

21.00 vreme je za ljubav...

Najhitnija stvar: da povratite ten iz snova. A posle toga, hm... seksi usne ili vreo pogled? Sve to, naravno, za pet minuta.

Ten kao bebin. Počnite tako što ćete sjaj eliminisati papirnom maramicom. Zatim, da biste se oslobodili umora, koristite bazu u četkici, genijalna je i može se naći u svim parfimerijama; prsti ostaju čisti, a tu je i masirajući efekat četkice. Zatim dodajte malo sjaja oko očiju i usana. Nanesite vrhovima prstiju malo pudera na T-zonu.

Za kraj: rumenilo u prahu, jer bolje prelama svetlost nego rumenilo u kremi. Usne kao visoka moda. To je dobar izbor ako vam oči izgledaju umorno: ruž intenzivne boje licu odmah vraća sjaj. A birate živu boju koja vam najbolje pristaje: fuksija, holivudska crvena... naravno, u sjajnoj varijanti, ne mat. Kada nanesete ruž, stavite malo (naglašavamo, malo!) pudera preko i višak otklonite maramicom.

Pogled koji „ubija“. Koristite senku u prigušenoj nijansi: boja šljive za oči boje lešnika, marinska za plave, antracit za tamnobraon. I neka bude sa sjajem jer bolje prelama svetlost. Na kraju pogled zablindirajte maskarom koja daje volumen.

23.30 Skidam šminku – obavezno!

Ne propuštam najvažniji korak u svojoj beauty rutini, ni pod kakvim izgovorom!

Nanošenje. Nanesite losion za skidanje šminke i ostavite ga da deluje na kapcima nekoliko trenutaka. Vatom pređite preko trepavica, od korena do vrhova, kao da nanosite maskaru (naravno sa zatvorenim očima). Zatim prstima nanesite sredstvo za skidanje šminke, bez trljanja. Vatu ili papirne maramice prislanjajte na lice, a onda brzo povlačite, jer ćete tako otkloniti nečistoću i izbeći zatvaranje pora. Ne zaboravite na vrat i dekolte.

Ispiranje. Proizvodi za skidanje šminke ne treba da ostanu na koži. Ako želite da tonizirate kožu, onda izaberite ispiranje svežom vodom. Ali ako želite da posle toga nanesete masku (na primer, sa esencijalnim uljima), onda lice isperite toplom vodom da bi se otvorile pore. Ako je na bazi vode, tonik ima ulogu poslednjeg ispiranja.

Sušenje. Kada lice sušite na vazduhu, tonik čini da molekuli vode isparavaju iz kože i tako je isušuju. Zato lice uvek obrišite peškirom ili maramicom, obavezno bez trljanja.

24.00 Noćna krema

Uh, vreme je za san... A moja koža sada radi punom parom. Već sutra će se videti rezultat!

Koža se, genetski i hronobiološki, noću regeneriše, za razliku od dana, kada je sasvim posvećena borbi protiv loših uticaja spoljne sredine. Zato je najbolje da velike doze zaštitnih antioksidanasa rezervišete za dan, a da koži noću ponudite negu zaista prilagođenu njenim potrebama.

Za sve tipove kože: eksfolijant. Između ponoći i sata posle ponoći izražena je aktivnost fibroblasta, a ćelijska deoba je udvostručena. Epidermalni slojevi se obnavljaju. To je trenutak da pomognemo koži koristeći eksfolijatore poput AHA kiselina i salicilne kiseline, koji će napraviti mesto za nove ćelije. I garantovati vam lep ten po buđenju.

Za suvu kožu: bogata nega. Potkožna cirkulacija najizraženija je između 23 i četiri sata ujutro, i tada koža najbolje apsorbuje aktivne supstance koje joj nudimo, a naročito suva, kojoj prijaju strukture bogate karite maslacem, ceramidima, biljnim uljima...

Za mešovitu kožu: serum. Koža najviše sija krajem jutra i sebumu treba dvanaest sati od proizvodnje do ekskrecije. Žlezda koja danju proizvodi sebum noću izbacuje ono što je proizvela, i tada joj treba pružiti aktivne supstance koje se nalaze u blagim, ali koncentrovanim serumima.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/

‹ Prethodna 2 / 2 

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin