Nega od jutra do mraka: 10 beauty koraka za 24 sata

foto: Imaxtree

Otkrivamo vam mala lukavstva pomoću kojih možete da postignete gotovo savršen izgled – ciljano i bez greške...

8.00 korisno tuširanje

Drenaža ovde, piling onde... mogu da uradim nekoliko stvari odjednom.

Tuširanje/drenaža. Započnite tuširanje mlakom vodom (27˚C najviše), koja širi kapilare: prelazite lagano sa obe otvorene šake preko nožnih članaka, zatim istim pokretima pređite preko kolena i nastavite naviše, sve do prepona, a onda pređite na drugu nogu. Telo, a pre svega koža, tako se oslobađa toksina. Anticelulit ispiranje. Smanjite temperaturu vode na 25˚C (teško je, ali deluje) i prelazite preko nogu i kukova pokretima odozdo nagore. Zatim rukavicom za masažu trljajte obe noge, ne više od tri minuta: počnite od listova, pa pređite na kolena, butine, bokove i guzu. Dobar trik: kružni pokreti u smeru suprotnom od kazaljke na satu.

Piling stopala. Svakog dana lagano pređite turpijom preko peta da biste otklonili eventualne neravnine, a dva puta nedeljno, posle tuširanja, kada koža omekša, pređite preko nožnih prstiju četkom za nokte da biste eliminisali izumrle ćelije. Nekoliko sekundi svakoga dana dovoljno je da stopala ostanu meka i lepa.

Push-up masaža. Kada izađete ispod tuša, ne ubacujte se odmah u bademantil, već koristite to što vam je koža vlažna i nanesite na telo ulje za zatezanje kože. Ono se meša sa kapljicama vode i tako brže prodire u kožu. Lagano štipkajte kožu iznad grudi da biste tonizirali niti kolagena i elastina, a dlanovima pravite osmice preko stomaka.

8.30 perem kosu kao u TV reklami

Od pranja do sušenja; nekoliko trikova pomoću kojih u najkraćem roku možete imati fenomenalnu frizuru

Pravila šamponiranja. Brzo pranje je loša računica: dugo pranje kose je imperativ, a isto toliko treba da traje i ispiranje. Dobar trik: sa glavom okrenutom nadole izbeći ćete ostatke šampona na koži glave (naročito na zadnjem delu), koji na duže staze mogu da oštete dlaku.

Maska. Jednom nedeljno nanosite masku na vlažnu kosu. Da biste očuvali lokne i nahranili suve pramenove, koristite i regenerator za negu koji se ne ispira

Doping za sjaj. Voda iz česme ne čini kosu sjajnom. One najupornije među nama kosu će ispirati mineralnom vodom u koju su dodale nekoliko kapi sirćeta.
Sušenje za dodatni volumen. Da bi vam kosa dobila na volumenu, dobra ideja je ne samo da je sušite sa glavom okrenutom nadole već i da s vremena na vreme menjate mesto razdeljku, tj. češljate je u pravcu koji vam izgleda neprirodan.

Dodatni trik. Uglavnom je neizvodljivo da tokom nedelje svako šamponiranje prati i nanošenje maske na kosu, pa je trik u tome da pre spavanja nanesete ulje (najbolje je ulje makadamije) i da prespavate, obavezno s peškirom preko jastuka. Tako ćete nahraniti kosu i nadoknaditi izgubljeno.

9.00 brzo, još samo make up!

Želim maksimalnu blistavost i zdrav izgled tokom celog dana!

Lep ten. Sveža koža je poput satena: zaronite u tečne teksture i zaboravite na puder. Nanesite bež bazu koja sadrži i dozu žućkastog tona, ili samo BB kremu, to licu daje blistav izgled. I činite to strateški: malo s obe strane nosa, oko usana i na jagodice. Nanesite bazu četkicom i utapkajte je preko nesavršenosti. Obavezno na podočnjake nanesite korektor u roze nijansi, to će neutralizovati sivo-plave tonove.

Satensko rumenilo. Kako da postignete zdrav izgled tena? Tako što ćete upotrebiti rumenilo u nijansama rosé ili corail. Nanosite ga širokom četkom, kružnim pokretima, od jagodica ka ušima.

„Zategnut“ pogled. Osnovno: srediti obrve, što će učiniti da lice izgleda svežije. Iščetkajte ih nagore četkicom. Možete da upotrebite čak i maskaru u slučaju da imate retke obrve, ali neka onda nijansa maskare bude slična prirodnoj boji obrva. Ne opterećujte pogled sa previše senke. Dovoljan je ajlajner (može i u boji) u korenu trepavica. Na trepavice nanesite maskaru sa efektom produžavanja: tri sloja na gornje, ništa na donje.

Plumpy osmeh. Hidrirajte usne providnim balzamom (efekat prelamanja svetlosti) ili balzamom u boji, da bi usne došle do izražaja. Nijanse ribizle ili korala čine da ten izgleda sjajnije.

13.00 Vreme ja za face fitness

Da se oslobodite stresa za tri minuta, primenite metodu Eve Lom, kultne kozmetičarke iz Londona. 

Pravite kružne pokrete vrhovima prstiju nadole, počev od ispod ušiju pa do ključne kosti. Ponovite tri puta. Postavite šake na čelo tako da vam prsti budu okrenuti jedni ka drugima, čvrsto pritisnite i izbrojte do pet, a zatim popustite stisak. Ponavljajte pritisak na svaki centimetar, od sredine čela do slepoočnica.

Postavite po tri prsta (ne najmanji) ispod očiju, u nivou nosa. Spuštajte ih polako do vilica ponavljajući pritisak na svaki centimetar-dva. Svaki put izbrojte do pet i opustite pritisak. Postavite po tri prsta iznad usne, čvrsto pritisnite i držite tako dok ne izbrojite do pet.

Ponovite postupak, a prste sada postavite u uglove usana. Oba pokreta ponovite po tri puta. Prste raširite kao lepezu i postavite ispod jagodica, pritisnite i tako držite brojeći do pet. Ponavljajte pokret spuštajući prste centimetar po centimetar, sve do vilice. Postavite palčeve ispod brade, a ostale prste na bradu, pritisnite i brojte do pet. Ponavljajte pokret duž cele vilice, sve do ušiju.

16.45 uzimam antioksidanse/vitamine

Tokom ručka pilula najbolje deluje. Mesec-dva dovoljno je da se vidi rezultat.

Izaberite miks. Uravnoteženi koktel sadrži najmanje tri vrste antioksidanasa. Specijalisti preporučuju vitamine C i E, beta-karotin, selen i cink. Čitajte etikete. Na kvalitetnom proizvodu treba da su precizno navedeni tačan sastav, doza i procenat svakog sastojka u odnosu na preporučeni dnevni unos. Izaberite prirodno. Vitamin E je efikasniji kada je prirodnog porekla. Tada je mešavina više tipova vitamina E, alfa tokoferola i gama tokoferola. Ali, kada je prisutan u vitaminskim koktelima, sadrži samo alfa tokoferol, koji sprečava apsorpciju vitamina E prisutnog u hrani!

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...