Kada u Grand Palais smestite obalu i more, možete očekivati buru komentara.

Nažalost, Karl nije dobio buru komentara na osnovu modela prikazanih u novoj kolekciji, jer su novi komadi bili već mahom viđeni i toliko puta reciklirani na različite i ne baš preterano inovativne načine.

Ni u beauty segmentu Karl nije ponudi nešto novo.

Ipak, u paru sa scenografijom, pričom, atmosferom i na kraju modelima koji su prošetali pistom koja je izgledala nalik peščanoj plaži, beauty departman prikazao je zaista osvežavajuć i iznad svega vrlo lep ženstveni trend koji Chanel proklamuje kao onaj vodeći u prolećnoj sezoni.

O čitavoj kolekciji, a posebno o segmentu make-upa, razmišljajte kao o Brigitte Bardot koja pije mohito sa ekstra rumom, sedeći na visokoj barskoj stolici i posmatrajući kako sunce klizi ka sutonu u nekom baru na plaži Sen Tropea.

Kosa joj je blago razbarušena od toplog morskog vetra, ali ipak stilizovana - neposlušni uvojci su pokupljeni u efektnu Chanel šnalu ukrašenu biserima, usne su naglašene toplim crveno-narandžastim tonom karmina, oči uokvirene preciznom crnom linijom ajlajnera i tanke olovke, a pogled naglašen maskarom na uvijenim trepavicama.

Na njenim ušima njišu se slova omiljene joj modne kuće (logomanija je jedan od vodećih trendova naredne sezone), čiji stil uvek govori o njoj umesto nje same - svetlucavi kamenčići na ušima tu su da akecentuju večernji izgled dame spremne za ples uz lagane taktove koji dolaze sa pucketave ploče: La Vie En Rose.

Tekst: M.B.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/