Kako da izgradite pozitivan odnos prema starenju

foto: Promo / Vichy

Starenje je neminovan proces. Potrebno je da sve te promene prihvatite bez stresa i fokusirate se na samosvesnost i uravnoteženost....

Često, veliki broj žena kada prvi put postane svestan znakova starenja, poput proređivanja kose, pojave bora, opuštanja mišića ili prvog talasa vreline, ume da doživi osećanje nalik tugi i depresiji. Taj prelaz od mlade žene u nepoznatu buduću osobu ume da bude prepun velikih izaziva.

Nažalost, ne nose se svi sa starenjem jednako, hrabro i bez prevelikog odupiranja istoj. Dok se neki broj žena povuče u sebe, druge pokušavaju da uz pomoć raznih hiruških intervencija zadrže privid da su i dalje mlade, da nemaju bore i flekice i da su godine zaustavile u nekim dvadesetim.

Pogledajte: Zdrave navike žena koje nikad ne stare

Ali, kao što je Kejt Blanšet svojevremeno rekla: "Šta god one uradile, strah ostaje. Kod žena koje su starost prihvatile kao prirodan tok, postoji neki mir u ponašanju, pokretu. Kod ovih drugih, postoji panika. A ta panika se u očima vidi."

Kejt spada u tu grupu žena koje su preusmerile pažnju na negovanje sebe, zdraviju ishranu i redovno vežbanje joge, tai-chija, pitalesa - tehnika koje mogu da pomognu po pitanju starenja jer opuštaju i relaksiraju ne samo telo, već i um.

Zdrava ishrana

Izbegavajte prezačinjenu hranu, hranu sa visokim nivoom šećera i masti. Pijte dosta tečnosti i povećajte unos žitarica, nemasnih proteina i svežeg voća. Orašasti plodovi i zrnevlje sadrže vitamin E, cink i kalcijum, koji su odlični za kožu, kosu i zdrave kosti.

Više o pravilnoj ishrani koja će usporiti starenje ovde. 

Vežbe

Radite skoro svaki dan bar nekoliko minuta vežbe istezanja, pokretljivosti i oblikovanja. Za to su najbolje pilates i fitnes vežbe, kao i joga.

Vodite računa o svom izgledu

Na našem geografskom podneblju, najčešći period u kojem nastupa menopauza je između 48. i 51. godine života. Naravno, pod uticajem određenih spoljnih faktora ali i stresa, desi se da osoba i kasnije uđe u menopauzu, ali to su retki slučajevi.

Tokom ovog perioda nedostatak ženskog hormona estrogena uslovljava smanjenje čvrstine kostiju, atrofiju kože, između ostalog vodi i ka proređivanje kose, odnosno učestalom opadanju kose. 

Srećom, stiglo je novo, sjajno rešenje - tretman Aminexil Clinical 5, koji ne utiče samo na dlaku i folikulu već i na novoutvrđen nivo interfolikularnog vlasišta.

Aminexil Clinical 5 od korena jača pričvršćenost za vlasište. Sve do vrhova podstiče jačinu i otpornost dlake. Efikasnost protiv opadanja je merena i dokazana u 6 nedelja. Čak posle samo 3 nedelje vlasište je ojačano, a kosi se nakon 6 nedelja vraća otpornost i snaga.

Imajte na umu da dodatno posvećivanje pažnje koži i kosi, uz redovno vežbanje, može da poveća vaše samopouzdanje i osećaj ženstvenosti.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...