Charlotte Cho, dama koja stoji iza korejskog make-up brenda Soko Glam i autorka knjige "The Little Book of Skincare" pomoćiće vam da se oslobodite pogrešnih saveta koji se tiču negovanja lica i kože. 

S obzirom da je Charlotte živela u više krajeva sveta, ona se redovno suočavala sa raznim beauty savetima koji su tipični za pojedina podneblja. Baš zbog toga se često nalazila u zabludi, kada je bila žrtva mnogih pogrešno protumačenih i neproverenih informacija, koje nikako nisu davale rezultate.

Baš zbog toga ona je rešila da nam otkrije 4 najveće greške pri nezi kože: 

Lojalni ste samo jednom brendu

To je popularna marketinška taktika koja ubeđuje kupca da kupi sve proizvode iz iste linije, jer navodno oni zajedno daju najbolje rezultate. Odmah zaboravite na ovaj savet. Nega kože predstavlja duži proces kada treba da isprobavate različite proizvode, baš zato što svaki deo tela ili lica ima svoje specifične potrebe. "Jednom mi se desilo da sam pogrešila kada sam kupila sredstvo za čišćenje lica i hidratantnu kremu istog brenda, a onda sam ubrzo shvatila da ta krema ipak ne odgovara mom tipu kože. Morate da shvatite šta odgovara vašem licu, a da zanemarite obećavajuće rezultate."

Tražite proizvode bez hemijskih supstanci

Iako imaju jasno istaknute deklaracije da su bez hemikalija ili potpuno prirodni, reč je o proizvodima koji se prodaju zahvaljujući marketingu. Istina je da naša tela čine stotine hemikalija. Slično tome, poznato je da dosta prirodnih proizvoda izaziva iritacije na koži. Većina ljudi ne znaju da su određenji konzervansi neophodni kako bi se održao kvalitet proizvoda. Ipak, kako napominje Charlotte važno je da se klonite dve supstance: "Obratite pažnju na izopropil alkohol jer on isušuje kožu i linalol koji izaziva alergije. 

Negu kože prilagođavate starosti i polu

Koža je koža. Nije bitno da li ste muškog ili ženskog pola,  ili punite 60 godina, jer jednostavno ne postoji čarobna formula koja je specijalno formulisana za vašu starost ili pol. Tačno je da sa starenjem organizam muškaraca proizvodi više ulja, dok se kod žene smanjuje, ali to opet nije pravilo. Najgora stvar koju možete da učinite je da sebe slepo strpate u neku kategoriju kojoj ne pripadate. U principu, brendovi to koriste kao priliku da podignu cenu linije za negu zrele kože, dok proizvodi za muškarce se najčešće samo pakuju i aromatizuju mirisima za muškarce. 

Verujete frazama poput "dermatolozi preporučuju"

Sve se može preporučiti od strane lekara ili dermatologa, tako da samo zato što pojedini beauty proizvodi na bočicama ističu pojedina obećanja ili potvrđuju kvalitet,  to ne znači da je taj proizvod toliko siguran ili dobar. Zapravo najčešće je reč o novim i poboljšanim formulama, što je sasvim normalno kada je reč o razvoju i usavršavanju proizvoda. Edukujte sebe o sastojcima koji se stavljaju u proizvode i shvatite da su vaše potrebe mnogo važnije nego ono što piše na etiketama i bočicama. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija