Poslednja dva meseca iz dana u dan se susrećemo sa modnim kampanja koje je lako uporediti sa nečim što smo već videli. Zato nam je posebno drago kada nas neko iznenadi originalnošću.
Takav je bio slučaj sa digitalnom reklamom za liniju preparata za kosu Apolosophy kompanije Apotek Hjärtat's koja je instalirana u podzemnoj železnici u Švedskoj.
Na digitalnom bilbordu je žena duge, ravne kose. Ultrasonični senzori koji su postavljeni unutar bilborda “dešifruju” dolak voza u stanicu i u tom trenutku pokreću žensku svilenkastu kosu nalik vetru.
Ako imamo na umu da je podzemna (tamo gde je ima) generalno jedno dosadno, nekreativno mesto, ova reklama može da pruži instant, šarmantnu i kratku zanimaciju.
Znaju ovi uz kreativnih industrija šta rade. Nisu oni ludi. A, ne ne. U svakom slučaju: dobra i drugačija reklama, a kažu da je to danas najbitnije u svetu koji prodaje snove.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti