Rihannini najnoviji ruževi Viva Glam tek su stigli u online prodavnicu MAC-a, a predstavnici za medije ovog poznatog brenda kozmetike već predstavljaju proizvode nastale u novoj, vrućoj saradnji.
Reč je o poznatom modnom brandu Proenza Schouler koji je za MAC osmislio savršenu, limitiranu kolekciju za proleće!
U kolekciji se nalaze rumenila, lakovi za nokte, olovke za oči i usta, kao i četkice, a od samih proizvoda primamljivija je atraktivna ambalaža.
Proenza Schouler s njujorškim brendom MAC sarađuje i na modnoj pisti, a prva kolekcija nastala u ovoj saradnji u prodaji će se naći 3. aprila ove godine.
MAC u vrućoj saradnji sa brendom Proenza Schouler
Američki brend Proenza Schouler osmislio je novu prolećnu kampanju koju je na tržište plasirao u saradnji sa svetski poznatom kompanijom MAC.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti