Novi parfem, drugi po redu brenda Jimmy Choo, biće savršena dopuna za glamur crvenog tepiha, tvrde iz ove modne kuće.

„Jimmy Choo je počeo sa kreiranjem cipela, ali se razvio u luksuzni lifestyle brend, proizvodnja parfema se prirodno uklapa u ovaj koncept“, rekao je Simon Holloway, jedan od kreativnih direktora kompanije.

„Za razliku od prvog mirisa brenda Jimmy Choo, lansiranog u januaru 2011, koji je veoma senzualan i intiman, drugi parfem je multifunkcionalan, namenjen za izlaske, odiše samopouzdanjem i sjajem“, objasnila je kreativna direktorka Sandra Choi.

Raskošni miris belog cveća, sa notama ružičastog bibera i jagode, tuberoze, jasmina i belog ljiljana, u završnoj fazi obogaćen je mirisom heliotropa i belog drveta.

Upadljiva bočica je deo estetike samog parfema, a iz brenda su rekli da se nadaju da će sjajna bočica koja reflektuje svetlost, postati poželjna kao i poslednji par njihovih cipela.
„Želimo da žene budu uzbuđene kao kad kupuju cipele ili tašnu. Izgleda kao old-fashioned luster", dodala je Sandra.
Inspiracija za dizajn bočice je bio jednostavni luster iz sedamdesetih godina.