Celulit, vegan kozmetika, losioni za lice: Koji beauty trendovi se najviše pretražuju na Google?

foto: Instagram/ctilburymakeup

14. 03. 2017.

Iznenadićete se. Mi jesmo.

Neki trendovi u svetu lepote toliko su popularni da su zavladali čitavim svetom, dok su drugi in samo u određenim državama.

Svaki zahtev ukucan u Google pretraživač je zabeležen, a interesi i namere korisnika razlikuju se širom sveta.

Google je analizirao zahteve koji se odnose na područje lične nege i lepote, na tri vrlo različita tržišta. U fokusu su Sjedinjene Američke Države, Japan i Francuska i već sada mogu se identifikovti glavni trendovi koji su ove sezone na mestu broj 1. 

Sjedinjene Američke Države

Trend u fokusu je veganska kozmetika za negu kože. Tokom godina interes u ovom području porastao je za čak 83 odsto! Veganski sapuni, veganska nega kože, sredstva za čišćenje, losion i gelovi za tuširanje. 

Rast popularnosti: razne maske za lice, najčešće na bazi ugljena, maske za čišćenje, pamučne maske, pa čak i zlatne. A poseban hit su kugle od kojih se prave kupke. 

Pad popularnosti: domaća kozmetika i razni sastojci koji su potrebni za njenu izradu. 

Francuska

Evropljani veliku pažnju usmeravaju na borbu protiv celulita. Trend raste iz godine u godinu, a vrhunac doseže tamo negde u maju, što je sasvim razumljivo. Kupci su najviše zainteresovani za ulja posebne izrade ili masaže. 

Rast popularnost: maske za masnu kožu, maske s ugljenom, organska jojoba i kuglice za kupanje. Mnogi korisnici zainteresovani su takođe i za: kokos, argan, ulje ricinusa, ekstrakte aloe vere i razne proizvode za piling

Pad popularnosti: BB i DD kreme, delotvornost ulja na akne, ulja za sunčanje i slično. 

Japan

Globalni trend u zemlji izlazećeg sunca definitivno je čišćenje kože lica. Od posebnog interesa je kombinacija metoda i sastojaka koje sadrže određeni proizvodi. Potrošači su i dalje u potrazi za jeftinim, ali najdelotvornijim sredstvom.

Rast popularnosti: Tolp čišćenje, umivanje kiseonikom, serumi za čišćenje kože i balzami za usne. Zavisno od godišnjeg doba, varira potražnja za pilingom i kremama za intimno područje. 

Pad popularnosti: Lekoviti sapuni. Japance više ne zanima kako oprati kreme za sunčanje, što je nekada bio slučaj. Pada i interes za raznim puterima za telo. 

Izvor: buro247.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...