"Lepota je svuda oko nas i nema veze sa rasom, niti sa novcem, niti sa beauty trendovima već sa prihvatanjem i negovanjem sebe..."
Da je lepota u našoj autentičnosti, činjenici da ne postoji neka druga Ana, Kristina, Milena, Tamara... pokazuje prelepa kampanja fotografkinje Mihaele Noroc iz Rumunje, koja je proputujući svet napravila moćne portrete žena iz 25 različitih zemalja.
Mihaela je provela pune dve godine slikajući žene da bi kompletnu kampanju pod nazivom The Atlas of Beauty šerovala na IndieGoGo platformi. Noroc je postala planetarno popularna zahvaljujući Buzzfeedu. Čim je Buzz pustio njen video najave, kompletan projekat je postao viralan i šerovan širom sveta.
Nakon toga, Mihaela je dopunila svoj projekat proširujući ga na 37 različitih žena koje su fotografkinji pozirale u svojim autentičnim izdanjima. Krajnji rezultat su moćni portreti na kojima se ogledaju kulturni običaju jedne zemlje, ali i stilovi koji su prepoznatljivi za neko društvo.
Inače ova kampanja je pokrenuta u humanitarne svrhe a od lansiranja ( mart 2015) je skupljeno 42 000 dolara, čak 15 000 više nego što je Mihaela očekivala.
Slike svih žena možete da pogledate na ovom linku.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti