Iako je prošlo više od 50 godina od kada nas je napustila, holivudska diva Marilyn Monroe ne prestaje da inspiriše mnoge brendove, pogotovo beauty gigante koji su upravo ovu legendarnu glumicu često birali za njihovo zaštitno lice.

Zato ne treba da nas čudi što je uravo Marilyn, koja je 1962. godine umrla u 36-oj godini, postala novo lice Max Factora koji je odlučio da preminulu glumicu proglasi svojim "globalnim ambasadorom glamura", nadajući se da će tako uspeti inspirisati jednu sasvim novu generaciju žena!

Malo ljudi zna daje sam Max Factor bio vršnjak filmske zvezde i jedna od osoba koja je bila zaslužna za pretvaranje Norme Jeane u seks-bombu Marilyn kroz glamuroznu transformaciju. Upravo je Max Factorov Colour Elixir ruž za usne u nijansi "Ruby Tuesday" bio jedan od glumičinih favorita, a kralj makeupa iz zlatnog doba Holivuda je navodno bio čovek iza njene zaštitne platinum plave boje kose!

Za razliku od nekih prošlih makeup saradnji s Marilyn, Max Factor je ovoga puta koristi za promociju brenda, a ne za lansiranje nove linije proizvoda. Marilyn Monroe je bila ponovno oživljena za Dior 2011. godine, za saradnju s MAC kozmetikom, za liniju odeće za Macy's kao i famozni Chanel no. 5 u čijim "kapljicama" je spavala.

Inače kompletnu kampanju će ispratiti bezbroj reklama preko nekoliko različitih medijskih platformi, uključujući televiziju, novine i online medije - naglašavajući i Normu Jeane i Marilyn Monroe.

Sve reklame će se naći pod hashtagom #GlamJan, kako bi time ohrabrili žene da se i same upuste u glamuroznu transformaciju tokom sledećih meseci. Da je kampanja već zaživela dokazuju Gwyneth Paltrow i Coco Rocha koje su na svojim Instagram profilima već postovale selfie fotke sa pomenutim hashtagom!